شناسهٔ خبر: 45154915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضرت فاطمه (س) الگوی کامل ولایت‌مداری و دینداری است

بیرجند - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل ولایت‌مداری و دینداری است که تا پای جان از آن دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمدرضا عبداللهی روز یکشنبه در آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع کارکنان انتظامی خراسان جنوبی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: آن حضرت تا پای جان مبارک از حقانیت ولایت و امامت دفاع و به تکلیف شرعی و دینی خود عمل کرد.

وی با بیان اینکه ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است گفت: اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آن حضرت است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در جامعه اسلامی توجه به مکارم اخلاقی و فضائل معنوی حضرت فاطمه باید مورد توجه جدی بانوان مسلمان باشد و حرکت بر مبنای خط مشی این بانو به صورت اصولی و عملی پیگیری شود.

وی افزود: فاطمه (س) برای بشریت درس سعادت آموخت که در این خصوص مسلمانان باید از سجایای اخلاقی و عملی و عبادی آن بانوی بزرگوار درس بگیرند.

حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر اینکه سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان سبک زندگی اسلامی الگویی برای دختران و زنان قرار گیرد عنوان کرد: برخی در جامعه سعی می‌کنند در زندگی الگوهای غربی را سرمشق خود قرار دهند که نوعی خودباختگی فرهنگی و از دست دادن هویت خود است.

نظر شما