شناسهٔ خبر: 45154880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طرح ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای طرح ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» با حضور مدیران کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان‌غربی به امضا رسید که طی آن مقرر شد در تمام شهرهای آذربایجان‌غربی یک باب مدرسه مشارکتی با نام «فرهنگیان» احداث شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای طرح ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با حضور مدیران کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان‌غربی به امضا رسید که طی آن مقرر شد در تمام شهرهای آذربایجان‌غربی یک باب مدرسه مشارکتی با نام «فرهنگیان» احداث شود.

در این تفاهم نامه که در شب شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) منعقد شد، مقرر شده است که واریزی‌های ماهانه فرهنگیان به حساب مجامع خیرین مدرسه ساز استان طی هر دو ماه برای ساخت مدرسه‌ای در یکی از شهرهای استان  هزینه شود.

شایان ذکر است که تمام همشهریان و هم استانی‌های نیز می‌توانند در طرح ملی « #من_مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» مشارکت کرده و با کمترین میزان پرداختی، در احداث مدرسه‌ای سهیم بوده و آجری بر بنای مستحکم علم و دانش و برای فرزندان این سرزمین قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما