شناسهٔ خبر: 45154841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی :

چه چیزی در عبادت حضرت زهرا (س) مهم است؟

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: آنچه در عبادت حضرت زهرا (س) مهم است ذکر مصیبت، اشک ریختن و ارادت به ایشان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) در حرم منور رضوی گفت: برادران و خواهران شما که با قلب و دلی آکنده از عشق به ساحت حضرت فاطمه (س) جمع شده‌اید بدانید آنچه مهم است ذکر مصیبت و اشک ریختن و ارادت به صدیقه اطهر (س) است.
 
او افزود: بخشی از کینه نسبت به حضرت علی (ع) از سوی دشمنان به خاطر جلوه‌ای بود که حضرت در میدان جنگ با دشمنان داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: حسادت و رقابت نسبت به حضرت علی (ع) به خاطر تجلی که در عرصه میدان جنگ داشتند بسیار زیاد بود که به حقد و کینه و عداوت منتهی می‌شد.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: در جریان جنگ احزاب نمونه‌ای از این رشادت حضرت علی (ع) را شاهد بودیم که سبب شد حسادت و رقابت نسبت به حضرت به کینه مبدل شود و پس از رحلت پیامبر (ص) این عداوت‌ها نسبت به وجود مقدس حضرت علی (ع) در شکل این جسارت و حمله به وجود مقدس صدیقه اطهر (س) درآمد.

او تصریح کرد: این جسارت‌ها و هتک حرمت‌ها حضرت فاطمه (س) را تا مرز شهادت پیش برد و تا روز فرج و ظهور فرزندش این داغ در دل‌ها در حال فوران خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: برادران و خواهران شما که با قلب و دلی آکنده از عشق به ساحت حضرت فاطمه (س) جمع شده‌اید بدانید آنچه مهم است ذکر مصیبت و اشک ریختن و ارادت به صدیقه اطهر (س) است.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: پیامبر فرمودند فاطمه زهرا (س) نورچشم من و میوه دل من و جان من است که در کالبدم دمیده شده است، وقتی زهرا (س) به محراب عبادت می‌ایستد نور ایشان برای فرشتگان آسمان آن چنان می‌درخشد که نور ستارگان برای اهل زمین درخشش دارد.
 
انتهای پیام// ف.ک

نظر شما