شناسهٔ خبر: 45153700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی: بیمارستان امام رضا(ع) تخریب نمی‌شود

گروه استان‌ها-استاندار خراسان شمالی گفت: بیمارستان امام رضا تا ساخت یک بیمارستان جدید، تخریب نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدعلی شجاعی در دومین نشست مجمع مشورتی رسانه ای استان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مکلف به برگزاری نشست‌های خبری هستند و حضور خبرنگاران در این نشست ها نباید گزینشی باشد.

وی افزود: اطلاعات خبرنگاران نسبت به موضوعات افزایش یابد و در هر بخشی خبرنگار متخصص داشته باشیم.

شجاعی با بیان اینکه فعالان عرصه خبر صاحب اندیشه هستند و انتخاب این شغل اتفاقی نیست، تصریح کرد: خبرنگاران باید با انجام کارهای اقتصادی صاحب درآمد باشند چرا که تلفیق شعور و اندیشه با زندگی خوب این قشر به آبادانی استان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: حضور بخش‌های مختلف استان به ویژه در حوزه رسانه و ارتباطات در سطح ملی ضعیف است و در حالی که این حضور شاهرگ اصلی برای پیشرفت و آبادانی است.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به طرح احیای بافت تاریخی مفخم، گفت: طرح احیای این مجموعه با رویکرد حفظ بیمارستان امام رضا(ع) اجرا می‌شود و تا ساخت یک بیمارستان مجهز و پیشرفته، بیمارستان قدیمی تخریب نمی‌شود.

برگزاری نشست های خبری در شهرستان ها، تعریف ساز و کاری مشخص برای حضور اعضای مجمع مشورتی استان در شورای اداری شهرستان ها و کارگروه های مربوط به رسانه از دیگر تاکیدات شجاعی در این نشست بود.

انتهای پیام/ش

نظر شما