شناسهٔ خبر: 45153333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در ایام فاطمیه؛

۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام شدند

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام ۱۷۰ مبلغ آقا و ۳۰ مبلغ خانم به محل‌های مختلف در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: هیچ گونه تجمعی در این محل ها شکل نمی‌گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مردم سعی کنند در این ایام روضه خانگی برگزار کنند و در این حوزه سازمان تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که مبلغ، مداح و روضه خوان خانم و آقا را به منازل اعزام کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده از سمت علوم پزشکی خراسان شمالی ۹۰ درصد مردم نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: یک از دستورالعمل‌های تعریف شده برای مبلغان تاکید بر رعایت اصول بهداشتی است، علاوه بر اینکه ائمه جماعت در مساجد نیز این نکته را مدنظر دارند.

وی از اعزام ۱۷۰ مبلغ آقا و ۳۰ مبلغ خانم به محل‌های مختلف خبر داد و گفت: با حضور مبلغان در این مکان‌ها هیچ گونه تجمعی برگزار نمی‌شود، بلکه فرد به صورت چهره به چهره یا بعد از زمان‌های نماز در مسجد به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زهرا (س) می‌پرداختند.

وی در رابطه با فضاسازی شهری عنوان داشت: در سال جاری شرایط بهتر شده و در مرکز استان ۷۰۰ بنر و پلاکارد توسط سازمان تبلیغات اسلامی به شهرداری جهت نصب تحویل داده شده که در سایر شهرستان‌ها نیز به همین صورت است.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه در روزهای کرونایی برخی از افراد در کنار تمام مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده است، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده‌اند، گفت: یک مؤسسه قرانی در حوزه مواسات، آموزش به خانواده‌ها برای ایجاد اشتغال و راه اندازی مرکز نیکوکاری محسنین فعال شده و تعطیلی را پیش نگرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در انتها گفت: کرونا اجتماعات محرم، رمضان، اعتکاف و فاطمیه را تحت تأثیر قرار داده است، که قطعاً با رفع کرونا جامعه عنایت بیشتری به مناسک خواهند داشت.

نظر شما