شناسهٔ خبر: 45153310 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جماعت مسجد صاحب الامر(عج) خبر داد

کمک مومنانه مسجدی‌‌ها به محرومان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

حجت‌الاسلام والمسلمین ماجدی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد صاحب الامر (عج) در ایام فاطمیه و در قالب توزیع بسته‌های ارزاق صورت می‌گیرد و ان‌شاءالله این روند که به یک جریان در مساجد تبدیل شده در سایر مناسبت‌ها نیز ادامه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد ماجدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان  با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از 26 تا 28 دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الامر(عج) برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه فاطمی نیز توسط پایگاه بسیج این مسجد در فضای باز این مسجد برقرار است که کتاب ها و بروشورهای مرتبط با حضرت زهرا (س) در آن توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد صاحب الامر (عج) (واقع در تهران، خیابان نبرد شمالی) افزود: کاروان سوگواری اهالی این مسجد نیز در روز شهادت حضرت زهرا (س) (یکشنبه، 28 دی ماه) از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 در محله نبرد تهران به عزاداری خواهد پرداخت و سپس با حضور در این مسجد، پس از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم عزاداری در ظهر روز شهادت برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد صاحب الامر (عج) در ایام فاطمیه و در قالب توزیع 25 بسته ارزاق و تعدادی بسته بهداشتی میان نیازمندان صورت می گیرد و انشاءالله این روند که به یک جریان در مساجد تبدیل شده در سایر مناسبت ها نیز در این مسجد انجام می شود.

 

ماجدی در ادامه به حضور کمرنگ مردم در نماز جماعت مسجد صاحب الامر (عج) اشاره کرد و گفت: متاسفانه این کاهش حضور از تبعات شیوع ویروس کرونا است که امیدواریم با کاهش شیوع این ویروس و البته استمرار دقت مسجدی ها در رعایت پروتکل های بهداشتی، اصلاح شود.

 

وی تاکید کرد: حضور مردم در مساجد در برخی از مناسبت های مذهبی از جمله در فاطمیه اول که با کمترین مشکلی در زمینه ابتلا به کرونا همراه شد می تواند ملاک خوبی برای مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا برای کاهش محدودیت ها درباره مساجد باشد.

پایان پیام/397

نظر شما