شناسهٔ خبر: 45152451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان 21 مرکز داوطلبانه و مردمی را فعال کرد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در راستای ارتقای خدمات بهتر و دسترسی آسان مردم 21 مرکز داوطلبانه و مردمی در استان فعال شد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی سلمانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مردم کشور و استان گلستان در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در پیک اول با مشکل کمبود ماسک، محلول ضدعفونی و غیره روبرو شده و همراه با اینگونه مشکلات با هزینه های گزاف برای تامین این موارد مواجه بودند.
وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اولویت برنامه خود را در این زمان تولید نیازهای مردم، تحویل مستقیم و ارزان قیمت محصولات و مدیریت بازار قرار داد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی در گلستان برای ارائه اینگونه خدمات هشت مرکز  داوطلبانه و مردمی برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را فعال کرد تا به مردم خدمات ارائه دهند.
وی بیان کرد: برای ارتقاء بهتر و دسترسی آسان مردم به اینگونه خدمات تاکنون توانستیم این هشت مرکز داوطلبانه و مردمی را به ۱۲ مرکز افزایش دهیم.
سلمانزاده با اشاره به فعالیت سامانه «هست اینجا» گفت: سامانه «هست اینجا» برای ارائه نیازهای ضروری خانواده‌ها مانند لوازم‌التحریر، تبلت دانش آموزی و دانشجویی، ماسک، محلول ضدعفونی کننده و برنج که مربوط به استان‌های نیست فعال شده است.
وی ادامه داد: هر فرد با ارائه کارت ملی خود و پرداخت وجه می‌تواند  محصولات خود را از مراکزی که انتخاب می‌کند خرید کند.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با بیان اینکه این محصولات با قیمت ارزان‌تر از بازار ارائه می‌شود، ابراز کرد: تغییراتی در قیمت‌ها ایجاد شده تا محصولات با قیمت ارزان‌تر از بازار در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.
وی گفت: ماسک سه لایه استاندارد در بسته ۵۰ عددی و تایید وزارت بهداشت در این سامانه به قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
انتهای پیام/2307/و

نظر شما