شناسهٔ خبر: 45152427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حامد فلاح زاده در گفتگو با ایلنا:

برای ورزشگاه نساجی فراخوان بزنید!/ قرار شد اگر سهمیه آسیا بگیریم به قراردادم اضافه شود/ همه به من گفتند تو دیوانه شدی

سنگربان صنعت نفت آبادان معتقد است این تیم سهمیه آسیایی را کسب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صنعت نفت آبادان با هدایت سیروس پورموسوی این روزها صدرنشین لیگ برتر است و بالاتر از تیم هایی که روی کاغد شانس بیشتری داشته اند به کار خودش ادامه می دهد. یکی از بازیکنانی که ابتدای فصل به این تیم آمد و در بازیهای تیمش تاثیر زیادی داشت، حامد فلاح زاده دروازه بان سابق سایپا بود. او در خصوص صدرنشینی تیمش و بازی نساجی به ایلنا گفت: اولین حُسن، بازی مقابل نساجی این بود  که اولین 3 امتیاز بیرون خانه را توانستیم بگیریم ولی یکسری اتفاقات و معایب هم داشت. چند مصدوم در آن بازی داشتیم.

او با اشاره به دلیل مصدومیت ها و کیفیت زمین بازی اظهار داشت: متاسفانه استان مازندران که استان خودم هم هست با آن همه پتانسیل و امکانات، یکسری از آدم هایی راس ورزش آن هستند که واقعا رسیدگی نمی کنند. واقعا حیف مردم و هوادار، با این همه حمایت از سوی مردم استان، یک زمین برای بازی ندارد. این مورد، نقطه تاریک برای همه مسئولین و دست اندرکاران باشد واقعا برای آنها متاسفم . واقعا متاسفم این همه شور و اشتیاق و پتانسیل مردمی را نادیده می گیرند.

وی ادامه  داد: فکر کنم یک فراخوان بزنند، مردم بیاییند و هزینه کنند و کاری برای چمن این ورزشگاه بکنند تا مشکل حل شود.

گلر صنعت نفت درباره شرایط بازی نساجی افزود: دو تیم شرایط خوبی برای بازی داشتند که ما توانستیم استفاده کنیم و نساجی نتوانست از موقعیت پنالتی که داشت استفاده کند.

فلاح زاده در رابطه با وضعیت مصدومیتش تصریح کرد: از بازی مسجد سلیمان مصدوم شدم و هفته پیش را کلا استراحت کردم انشاالله از دو، سه روز دیگر به تمرین تیم اضافه می شوم و انشاالله اگر صلاحدید کادرفنی باشد به بازی سپاهان می رسم.

او درباره تقابل با سپاهان مدل نویدکیا گفت: سپاهان تیم مورد احترامی است و مربی قابل احترامی دارد با اینکه تازه کار است اما این همه سال که در فوتبال بوده است چیزهای زیادی یاد گرفته. به نظرم اگر بازی سپاهان را ببریم قهرمان نیم فصل می شویم و این نظر شخصی ام است.اگر مثل همه بازیهایی که در خانه داشتیم و خوب بودیم این بازی هم با همان روند ادامه بدهیم و بازی را ببریم و 3 امتیاز بازی را تقدیم هواداران بکنیم.

گلرصنعت نفت درباره همکاری با پورموسوی و نتایج خوبش با وجود شروع دیرهنگام تمرینات عنوان کرد:   تیم ما دیر شروع کرد ولی با کیفیت یارگیری کرد. بهترین بازیکنانی که می شد را جذب کردند و یارگیری کاملا منطقی بود. من تا حالا با آقای پورموسوی کار نکرده بودم. با اینکه با مربیان زیادی کار کرده ام؛ از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفته ام. یک آدم کاملا نظم گرا و منطقی هستند. همه چیز در تیم تعریف شده است.

او در پاسخ به اینکه صنعت نفت در انتهای لیگ کجا قرار می گیرد، تصریح کرد: من 3 پیشنهاد داشتم اما صنعت نفت را انتخاب کردم، یکی از دلایلم به خاطر یارگیری خوبشان بود. روزی که می خواستم با این تیم قرارد امضا کنم و بند به بند قراردادم توافق رسیدیم، یک بند به قراردادم اضافه کردم این تیم اگر سهمیه آسیایی بگیرد، مبلغی به قراردادم اضافه بشود. وقتی دوستانم از این بند قراردادم مطلع شدند گفتند این چه بندی است تو به قراردادت اضافه کردی؟ من به آنها گفتم این تیم با یارگیری های که داشته است تیم مدعی است.الان هم همانطور که می بینید یک تیم مدعی است و اگر شرایط مدیریتی خوب باشد تا آخر فصل ما هم این روند را حفظ کنیم، انشاالله سهمیه آسیایی می گیرم.

نظر شما