شناسهٔ خبر: 45152291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت خیرساز در ملایر

مرکز جامع خدمات سلامت به همت خیران ملایری خانواده شادروان حاج محمدعلی رحیمی پدر شهید جاویدالاثر محسن رحیمی و شادروان حاج محمود تویسرکانی احداث و تجهیز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس آذرهمایون، رییس مجمع خیران سلامت ملایر در آئین بهره‌برداری از این مرکز اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این پایگاه توسط خیران هزینه شده است.

آذرهمایون مساحت این مرکز را ۱۴۰ مترمربع و شامل بخش‌هایی همچون واکسیناسیون، بهداشت مادر و کودک، بهداشت محیط حرفه‌ای، سالمندان و مادران باردار دانست و افزود: این مرکز جامع سلامت به جمعیت ۱۵ هزار نفری این منطقه خدمات ارایه می‌دهد.

او بیان داشت: از مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده برای ساخت این پایگاه توسط خیر، ۱۰۰ میلیون تومان آن از سوی شبکه بهداشت و درمان ملایر تامین شد.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه همچنان نیازمند کمک خیران در حوزه بهداشت و درمان هستیم گفت: در ماه‌های گذشته نیز به همت خیر نیک‌اندیش ملایری شادروان حاج محمود ساریخانی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان احداث و تجهیزات پزشکی و اداری آن از سوی خانواده خیر شادروان فاطمه کولیوند تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آذرهمایون احداث مرکز جامع خدمات سلامت را یکی از مطالبات مهم منطقه خیابان سعدی ملایر بیان کرد و ادامه داد: خیران ملایری با کمک‌های به موقع خود در مبارزه با کرونا و کمک به بیماران خوش درخشیدند و همواره یک بال کمک به حوزه بهداشت و درمان هستند.

انتهای پیام/د

برچسب‌ها:

نظر شما