شناسهٔ خبر: 45151805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قضاوت داوران کرمانی در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور

۱۶ داور از استان کرمان در لیگ‌های یک، سه، برتر و امید فوتبال کشور قضاوت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دیدار پارس جنوبی جم و شهرداری آستار در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: معین ایزدی داور وسط، احد سلطانی کمک داور اول و احسان اکبری داور چهارم کرمانی هستند.

او به نظارت دو کوبل داوری استان کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: قرار بود سه شنبه ۳۰ دی ماه ۹۹ رضوانی اصفهان به مصاف شاهین زاهدان برود و این دیدار را سهیل کامرانی، امید نصرالله زاده، حامد احمدی و الیاس یابقی قضاوت کنند که البته این دیدار فعلا لغو شده است و در صورت برگزاری مجدد، موارد متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

امیرخسروی تصریح کرد: ساعت ۱۴ روز یکم بهمن ماه ۹۹ شهید باقری گویم فارس و هرنگ جوان بستک هرمزگان مقابل هم صف آرایی می‌کنند که این دیدار را احسان فرخی در کنار وحید هلیرودی و علیرضا برزگر قضاوت می‌کنند و مسعود غلامحسین زاده داور چهارم است.

او بیان داشت: در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹، ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۹ دی ماه ۹۹ پرسپولیس و فولاد خوزستان به مصاف هم می‌روند که سیدرضا مهدوی به عنوان کمک داور اضافی اول این دیدار را قضاوت می‌کند.

رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک امید، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹، ساعت ۱۴ روز یکم بهمن ماه ۹۹، ایمان سبز شیراز و سپاهان شیراز مقابل هم به میدان می‌روند که محمدرضا ابوالحسنی در کنار رضا روزبه و حامد شیبانی این دیدار را سوت می‌زنند و امید کدخدایی داور چهارم است.

انتهای پیام/ب

نظر شما