شناسهٔ خبر: 45151686 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بازخوانی/ رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

صدور شناسنامه‌ برای اموال مکشوفه/ مالباختگان به سامانه‌های «پلیس من» و «گنجینه» پلیس آگاهی مراجعه کنند

سردار رحیمی با بیان اینکه امروز برای تمامی اموال مکشوفه شناسنامه صادر می‌شود، گفت: مالباختگان به سامانه‌های پلیس من و گنجینه پلیس آگاهی مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره اموال مکشوفه در طرح‌های مختلف پلیس و چگونگی تحویل آن‌ها به مالباختگان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما در پلیس تهران بزرگ تحویل اموال به صاحبان‌ آن‌هاست.

وی ادامه داد: زمانی اقدامات ما لذت‌بخش است که اموال مردم به آن‌ها بازگردانده شوند؛ در هفته‌های اخیر طبق ابلاغیه‌ای به تمامی کلانتری‌ها تاکید شد که اموال مکشوفه به دست صاحبان‌ آن‌ها برسد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بخشی از اموال مکشوفه شامل طلا، ارز و سکه است، گفت: سارقان پس از سرقت در اولین فرصت آن‌ها را می‌فروشند؛ اما اموال منقول قابل بازگشت در اولین فرصت تحویل مالباخته می‌شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: اخیراً ابلاغیه‌ای به تمامی کلانتری‌ها و پایگاه‌‌ها ارسال شد که طبق آن باید برای اموال مکشوفه شناسنامه صادر شود؛ با صدور شناسنامه مشخص خواهد شد که جنس کشف شده چه زمانی و در چه نقطه‌ای کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نحوه سرقت اموال توسط سارقین بازسازی صحنه می‌شود و در شناسنامه ثبت خواهد شد، گفت: هدف ما بازگرداندن اموال مکشوفه به صاحبان آن‌هاست.

رئیس پلیس پایتخت با توصیه به مالباختگان افزود: از مالباختگان درخواست دارم به سامانه‌های پلیس من و گنجینه پلیس آگاهی بیشتر مراجعه کنند؛ زیرا متأسفانه میزان مراجعه به سامانه‌های پلیس من و گنجینه پلیس آگاهی بسیار اندک است که همین باعث شده مقدار زیادی از اموال مسروقه نزد پلیس بماند. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما