شناسهٔ خبر: 45150023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام‌جمعه شهرکرد:

تهیه پیوست فرهنگی برای طرح‌های کشور یک ضرورت اساسی است

حجت الاسلام نکونام گفت: یکی از رسالت‌های مهم کمیسیون فرهنگی این باشد که در مجلس مصوب کند تا هر طرحی دارای پیوست فرهنگی باشد، چرا که این موضوع یکی از ضرورت‌های اساسی به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (شنبه ۲۷ دی) در دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری که در محل دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: مقوله فرهنگ موضوع بسیار مهمی است که اگر در همه طرح ها دیده شود می‌توان نتیجه مطلوبی از قوانین کشور انتظار داشت.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد با تاکید بر توجه بیش از پیش به موضوعات فرهنگی در کشور، تدوین سبک زندگی اسلامی را از مهمترین این موضوعات برشمرد و افزود: اگر سبک زندگی در کشور دینی باشد و آموزه های اسلام در همه امور کشور جاری باشد بی‌شک بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

 

امام‌جمعه شهرکرد بابیان اینکه همه دستگاه ‌ها و نهادهای فرهنگی در رابطه با فرهنگسازی مسئول هستند، تصریح کرد: اینکه همه امور فرهنگی را از کمیسیون فرهنگی مجلس انتظار داشته باشیم نگاه صحیحی نیست بلکه هر دستگاه و نهاد در حد بضاعت و توان خود باید در این خصوص بکوشد.

 

حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی است، ابراز امیدواری کرد: تا بتوان در مدت چهار سال از عمر این مجلس اقدامات فرهنگی خوبی در کشور شکل گیرد.

 

وی در ادامه با تاکید بر تبیین نقش و جایگاه عالمان و بزرگان دینی کشور، اظهار داشت: یکی از شخصیت‌های ارزشمند آیت‌الله مصباح یزدی بودند که نباید اجازه داد این چهره ها مظلوم واقع شوند.

 

حجت الاسلام نکونام، وحدت و دوری از موازی کاری را عامل مهمی در پیگیری امور فرهنگی عنوان کرد و گفت: نفاق و تضعیف یکدیگر در نهادهای فرهنگی و انقلابی جایگاهی ندارد و باید تا می توان با وحدت رویه امور دینی و فرهنگی را در جامعه پیگیری کرد.

 

پایان پیام/361

نظر شما