شناسهٔ خبر: 45149821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمله دوباره سرمربی فرانسه به کریم بنزما!

دیدیه دشان، سرمربی تیم کلی فرانسه هنوز از دست کریم بنزما شاکی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما سالهاست به تیم ملی فرانسه دعوت نمی شود. مشکلات او بر سر پرونده والبوئنا و در ادامه درگیری لفظی با دیدیه دشان آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. در آن مقطع کریم بنزما در مصاحبه ای مدعی شد دشان از سوی یک نژادپرست جامعه فرانسه تحت فشار قرار گرفته و بنزما را به دلیل ریشه الجزایری به تیم ملی دعوت نمی کند. حالا دیدیه دشان مدعی شد هرگز آن حرف های بنزما را فراموش نخواهد کرد.

 

 

دیدیه دشان گفت: "آن مصاحبه تاثیر زیادی روی زندگی من گذاشت و شاید آن حرف ها با گذشت زمان کمی فراموش شود، اما من نمی توانم آن را به طور کامل از یاد ببرم. مسئله فقط مصاحبه بنزما نبود و حرف های دیگری نیز از سوی افراد دیگر گفته شد که منجر به رفتارهایی خشونت آمیز شده و زندگی خانواده من را تحت تاثیر قرار داد.

 

ممکن است از یک سرمربی از نظر فنی و به خاظر تاکتیک هایش انتقاد شود و این مسئله مهم نبوده و طبیعی است. اما این اتفاقات روی وجهه و نام من و همچنین شرایط خانواده ام تاثیر گذاشت. این حرف ها برای من این غیرقابل قبول است و گفتن چنین حرف هایی می تواند منجر به خشونت کلامی و جسمی شود. من عواقب زیادی را برای این حرف ها تحمل کردم، ما نمی توانیم آن روزها را فراموش کنیم و هرگز هم فراموش نخواهم کرد."

نظر شما