شناسهٔ خبر: 45149483 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بهترین محصولات CES 2021 را بشناسید

گجت نیوز

صاحب‌خبر -

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین محصولات CES 2021 بپردازیم. این محصولات از تلویزیون‌ها گرفته تا ربات‌ها و گجت‌های هوشمند، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند.

امسال کنفرانس CES 2021 بدون حضور مراجعان برگزار شد. پاندمی کرونا باعث شد شرکت‌ها تصمیم بگیرند محصولاتشان را به صورت آنلاین معرفی کنند؛ بنابراین ما فرصت این را نداشتیم که از نزدیک با آن‌ها ملاقات کنیم. بیش از ۱۹۰۰ برند در رویداد CES امسال حضور پیدا کردند تا یکی از معتبرترین کنفرانس‌های محصولات الکترونیکی مصرفی در جهان امسال شلوغ‌تر از هر سال دیگر برگزار شود. اما این رویداد آنلاین علیرغم معایبی که داشت، محاسن بزرگی را هم داشت. سازندگان راه‌های جدیدی برای ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق فضای مجازی پیدا کردند.

بهترین محصولات CES 2021

در کنفرانس امسال محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در ۱۴ دسته‌بندی مختلف معرفی شدند که از سیستم‌های پخش خانگی تا جدیدترین فناوری‌های حمل و نقل را پوشش می‌دهد. با بررسی تمام محصولات معرفی شده، ما در اینجا قصد داریم بهترین محصولات CES 2021 را معرفی کنیم.

بهترین فناوری‌های دسترسی‌پذیری

بند Mudra برای گجت‌های پوشیدنی

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

یکی دیگر از بهترین محصولات CES 2021 یک بند ساعت هوشمند برای افرادی با معملولیت جسمی بود. شاید فناوری که در پشت توسعه بند Mudra قرار دارد کمی خیالی به نظر برسد. حسگرهایی ضربان‌های الکتریکی در مچ دست شما به وجود می‌اورند و آن‌ها به حرکت‌های خاصی مانند سوایپ کردن یا یک ضربه تبدیل می‌کنند. این کار به شما اجازه می‌دهد با حرکات ظریف انگشت خود اپل واچ را کنترل کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این بند، استفاده از ساعت هوشمند خود در شرایطی است که دست خیس یا کثیفی دارید و نمی‌توانید صفحه آن را لمس کنید. اما یکی از جالب‌ترین مزایای این فناوری می‌تواند فراهم کردن امکان استفاده از ساعت هوشمند اپل توسط افرادی با معلولیت جسمی و قطع عضو است. این بند از طریق بلوتوث به اپل واچ شما وصل می‌شود.

ربات Bot Handy سامسونگ

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

ربات هندی سامسونگ، یک بازوی الکترونیکی است که در انجام کارهای منزل مانند شستن ظرف‌ها، حاضر کردن میز ناهارخوری و یا ریختن نوشیدن داخل لیوان به کمک شما آید. روی بدنه این ربات دوربین‌هایی تعبیه شده است که برای شناسایی و اندازه‌گیری اشیاء از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرند. این ربات می‌تواند پس از تشخیص جنس اشیاء، تصمیم بگیرد که چگونه آن‌ها را بلند کند. این ربات همچنین می‌تواند کمک حال افرادی باشد که از کم توانی یا ناتوانی جسمی رنج می‌برند.

بهترین محصولات سلامت و تناسب اندام

جوی استیک پوشیدنی ArcX

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

گاهی هنگام ورزش کردن یا دویدن ناچار می‌شوید گوشی را از جیبتان دربیاورید تا پاسخ یک تماس تلفنی را بدهید، آهنگی که در حال پخش است را عوض کنید و یا مواردی از این دست را انجام دهید. این‌ها مواردی است که می‌تواند ورزش کردن شما را مختل کند. در این راستا طراحان یک جوی استیک پوشیدنی به نام ArcX را طراحی کرده‌اند که می‌تواند این مشکل را حل کند.

ArcX یک حلقه سیلیکونی است که یک جوی استیک کوچک روی آن قرار گرفته است. شما می‌توانید هنگامی که برای ورزش به بیرون می‌روید این حلقه را به انگشت خود ببندید و با آن گوشی خود را کنترل کنید. شما همچنین می‌توانید از این حلقه برای کنترل اکشن کم، اسپیکر بی‌سیم و دیگر گجت‌های بلوتوثی خود نیز استفاده کنید. این گجت از طریق یک اپلیکیشن روی آیفون و گوشی‌های اندرویدی مدیریت می‌شود.

بهترین محصولات پوشیدنی

نمایشگر پوشیدنی TCL

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

بعد از سال‌ها کار روی طرح‌های مفهومی، کمپانی TCL سرانجام از یک نمایشگر سر بالا جدید به نام TCL Wearable Display رونمایی کرد. این نمایشگر پوشیدنی که بیشتر شبیه یک هدست واقعیت مجازی است، از دو نمایشگر اولد Full HD بهره می‌برد که می‌تواند زاویه دید ۱۴۰ درجه‌ای ایجاد کند. این محصول فاقد پردازنده و باتری است؛ هرچند یک چیپ پاور کوچک مخصوص اجرای پنل‌های نمایشگر روی آن سوار است. فقط کافیست آن را از طریق یک کابل USB-C به گوشی، لپ تاپ یا تبلت خود وصل کنید تا هرآنچه روی صفحه آن‌ها به نمایش می‌آید، جلوی چشم‌های شما به صورت خصوصی برای شما نمایان شود. این یکی از سبک‌ترین و کوچک‌ترین هدست‌هایی است که تاکنون معرفی شده است.

ایرباد بی سیم Earin A-3

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

ایرین از یک ایرباد بی سیم با طراحی باز بدون سری گوش به نام A-3 رونمایی کرده است. این ایرباد خیلی کوچک است و تقریباً هیچ قسمت اضافه‌ای از آن بیرون گوشی شما باقی نمی‌ماند. اما ما به یک دلیل مهم‌تر آن را در فهرست بهترین محصولات CES 2021 قرار داده‌ایم. ایرین با این طراحی به شما اجازه می‌دهد در حالی که با بالاترین به موسیقی‌ها گوش می‌دهید، صداهای محیط پیرامون خود را نیز بتوانید بشنوید. این یک فناوری جایگزین حذف نویز فعال است که تمام صداهای بیرون ایرفون را حذف می‌کرد.

زیر گوشی‌های این ایرفون از درایورهای ۱۴.۳ میلی‌متری استفاده شده و اسپیکرهای آن ۲۰ درصد بیشتر نسبت به رقبا باعث رفت و آمد هوا می‌شوند. در اینجا کنترل‌های لمسی برای عقب و جلو کردن آهنگ‌ها و پاسخ به مکالمات و همچنین شتاب‌سنج‌هایی در بیرون و داخل گوشی‌ها به کار رفته است که قرارگیری درست ایربادهای چپ و راست را بررسی می‌کند. این گوشی‌ها همچنین به لطف گواهی IP52 در برابر تعریق و پاشش آب نیز مقاوم هستند تا بتوانید در تمرینات ورزشی خود نیز از آن‌ها استفاده کنید. هر یک از این ایربادها ۵ ساعت شارژدهی دارند که به کمک یک کیس شارژ، مدت شارژ آن‌ها به ۳۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

عینک واقعیت افزوده Lenovo ThinkReality A3

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

قطعاً یکی از بهترین محصولات CES 2021 عینک واقعیت افزوده‌ای است که کمپانی لنوو آن را با خود به این رویداد آنلاین آورده است. یکی از جدیدترین محصولات خانواده ThinkReality لنوو یک عینک واقعیت افزوده به نام A3 است. این عینک شباهت زیادی با هدست‌های واقعیت ترکیبی دارد، در حالی که بیشتر شبیه عینک‌های طبی معمولی است. در قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون XR1 قرار دارد و می‌تواند مدیریت ۵ نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰p، یک دوربین مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوهای فول اچ دی و همچنین دوربین‌های دوگانه فیش آی برای ردیابی ابعاد اتاقی که در آن هستید را به همراه داشته باشد. این عینک از طریق یک کابل USB-C به کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند برند موتورولا متصل می‌شود.

بهترین فناوری‌های حمل و نقل

هایپر اسکرین مرسدس بنز

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

خودروساز بزرگ آلمانی، کمپانی مرسدس بنز در نمایشگاه CES 2021 از یک نمایشگر بزرگ لمسی ۵۶ اینچی رونمایی کرد که می‌تواند تمام داشبورد اتومبیل شما را تشکیل دهد. این نمایشگر قرار است در خودرو سدان الکتریکی لوکس Mercedes Benz EQS به کار برود.

هایپر اسکرین بنز در اصل یک نمایشگر نیست، بلکه متشکل از چندین صفحه نمایش با یک لایه شیشه‌ای است که می‌تواند روی داشبورد خودرو شما را بپوشاند. در واقع یک صفحه پشت آمپر، یک صفحه در وسط داشبورد برای نمایش اطلاعات سرگرمی و یک نمایشگر روبروی سرنشین کنار راننده قرار می‌گیرد. در این نمایشگر آیتم‌ها به صورت لایه‌های نشانه گذاری شده قرار گرفته‌اند تا کاربر نیازی به اسکرول در منوهای مختلف را نداشته باشد و بتواند در کمترین زمان تنظیمات مختلف را روی خودرو خود اعمال کند. این دکمه‌های مجازی همگی توسط بازخوردهای لمسی شما را متوجه اعمال تغییرات می‌کنند.

بهترین دستگاه‌های پخش خانگی

اسپیکرهای Sony 360 Reality Audio

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

سونی قصد دارد به زودی اسپیکرهایی مجهز به فناوری صوتی ۳۶۰ Reality Audio را عرضه کند. این اسپیکرها صدایی فراگیر، تجربه صوتی ۳۶۰ درجه‌ای واقعی با حس حضور در یک اتاق را ارائه خواهند کرد. اسپیکرهای SRS-RA5000 و SRS-RA3000 که بهار پیش رو عرضه می‌شوند، از الگوریتم منحصر به فردی برای غوطه‌ور کردن هرچه بیشتر شما در صحنه استفاده می‌کنند و توسط دستیار مجازی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا کنترل می‌شوند. به زودی شاهد حضور فناوری ۳۶۰ Reality Audio شرکت سونی در اسپیکرهای دیگر برندهای بازار خواهیم بود.

سامسونگ C-Lab EZCal

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

تلویزیون‌های جدید قادر به تولید رنگ شگفت انگیزی هستند، اما اگر به درستی راه اندازی نشده باشند، پیکسل‌های آن خسته کننده شده و از حداکثر توانایی خود استفاده نمی‌کنند. سامسونگ در آزمایشگاه‌های C-Lab خود موفق به توسعه پیدا کردن اپلیکیشن موبایلی شده است که به شما اجازه می‌دهد کنترل دقیقی روی تمام تنظیمات تلویزیون خود داشته باشید. گوشی شما می‌تواند بسته به شرایط نور اتاقی که در آن حضور دارید، از هوش مصنوعی برای کنترل تنظیمات نور و رنگ تلویزیون استفاده کند.

ساندبار TCL Alto R1

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

کمپانی TCL مخصوص ستاپ باک‌های Roku TV یک ساندبار بی سیم را توسعه بخشیده است که دیگر نیازی به هرگونه اتصال سیمی نداشته و روی میز تلویزیون شما را نیز خلوت می‌کند. برای راه اندازی تنها کافیست از طریق بلوتوث آن را به تلویزیون خود متصل کنید. این ساندبار از طریق ریموت کنترل تلویزیون شما نیز کنترل می‌شود. TCL می‌گوید این ساندبار وایرلس همگام‌سازی صوتی بسیار خوبی نسبت به رقبا داشته و به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را به صورت خودکار دریافت می‌کند.

ساندبارهای سری Q سامسونگ

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

نسل جدید ساندبارهای سری کیو سامسونگ در دو مدل HW-Q800A و HW-Q950A معرفی شدند. این دو از فناوری AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند و به قابلیتی به نام SpaceFit مجهز هستند که به کالیبره کردن بهتر دستگاه کمک می‌کند. بنابراین به لطف این ویژگی شما می‌توانید بهترین صدا در اتاقی که قرار دارید را به دست آورید. برای این کار میکروفون‌هایی در داخل ساندبار و ساب ووفر قرار گرفته‌اند. از دیگر امکانات این ساندبارها می‌توان به فناوری‌های Dolby Atmos، HDMI aARC، DTS:X و همچنین حالت‌های Q Symphony و Game Mode Pro اشاره کرد.

بهترین محصولات متصل خانگی

جارو رباتیک JetBot 90 AI Plus سامسونگ

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

جاروبرقی رباتیک سامسونگ از فناوری تشخیص اشیاء برای شناسایی و دسته‌بندی اشیاء مختلف استفاده می‌کند تا بتواند به بهترین شکل خانه شما تمیز کند. وجود حسگرهای LiDAR و ۳D به این جارو رباتیک اجازه می‌دهند پیش از برخورد با کابل و اشیاء مختلف آن‌ها را شناسای کنند و بتوانند گوشه و کنارهای خانه شما را نیز تمیز کنند. این جارو از یک دوربین برخوردار است و از طریق اپلیکیشن موبایل SmartThings کنترل می‌شود.

روتر مش وای فای TP-Link Deco Voice X20

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

روتر مش وای فای جدید کمپانی تی پی لینک درون قاب خود از یک اسپیکر هوشمند استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد لوازم خانگی هوشمند خود را بدون در اختیار داشتن اسپیکرهای هوشمند Amazon Echo Dots کنترل کنند. با این دیوایس شما یک محیط ۴ هزار متری را تحت پوشش وای فای ۶ قرار خواهید داد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که تمام نقاط منزل شما، هرچقدر هم که بزرگ باشد تحت پوشش شبکه Wi-Fi قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی‌های هوشمند

گوشی ال جی Rollable

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

یکی از مهم‌ترین و البته بهترین محصولات CES 2021 اولین گوشی هوشمند رول شونده ال جی بود که امسال عرضه می‌شود. کمپانی ال جی در رویداد آنلاین خود در CES 2021 از نخستین گوشی رول شونده خودش با نام LG Rollable رونمایی کرد. این گوشی از یک نمایشگر OLED ساخت شرکت BOE بهره می‌برد که از داخل قاب خود گسترش پیدا کرده و تغییر سایز می‌دهد تا در صورتی که به اندازه نمایشگر بزرگ‌تری نیاز داشته باشید، بتوانید گوشی خود را بزرگ‌تر کنید.

تبلت تی سی ال NXTPAPER

کمپانی تی سی ال از یک تبلت با نمایشگری کاغذی به نام NXTPAPER رونمایی کرده است. شما نه تنها می‌توانید روی این نمایشگر کاغذی با یک قلم بنویسید و بکشید، بلکه ویدیو نیز روی آن پخش کرده و مثل یک تبلت معمولی اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان را روی آن نصب کنید.

پنل کاغذی به کار رفته روی این تبلت از بازتاب نور برای روشنایی استفاده می‌کند. این نور می‌تواند یک چراغ روی دیوار یا یک لوستر باشد. و البته تی سی ال برای محیط‌های تاریک نیز یک چراغ مخصوص را طراحی کرده است تا همیشه بتوانید از این تبلت استفاده کنید.

گوشی تی سی ال ۲۰ ۵ جی

گوشی تی سی ال ۲۰ ۵ جی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Full HD مجهز است که روی آن یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این نمایشگر به لطف فناوری NXTPAPER می‌تواند فناوری‌هایی مانند HDR10 را ارائه کند. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از شبکه ۵G قدرت می‌گیرد و دوربین‌هایی روی قاب پشتی آن تعبیه شده که شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود.

بهترین محصولات تلویزیون

تلویزیون ۸K سری ۶ تی سی ال

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

تی سی ا اکنون به یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون‌های ال سی دی تبدیل شده است. این شرکت در رویداد CES 2021 خود از یک تلویزیون با رزولوشن ۸K رونمایی کرد که وضوح آن ۴ برابر بهتر از ۴K است. اما از آنجا که هنوز محتوای زیادی با این رزولوشن وجود ندارد،‌ محتوا در رزولوشن‌های کمتر ۴K را نیز می‌تواند ارتقاء ببخشد. این تلویزیون از فناوری mini LED استفاده می‌کند. این یک روش جدید برای نور پس زمینه پنل‌های LCD است که از عناصر نور کوچک‌تری نسبت به پنل‌های LED استفاده می‌کند. و با توجه به کوچکی، تعداد عناصر نوری بیشتری در زیر پنل جای می‌گیرد که به تصاویر شفاف و باکیفیت بالاتری می‌انجامد. تی سی ال نام این فناوری را OD Zero گذاشته است.

تلویزیون Neo QLED سامسونگ

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

کمپانی سامسونگ از یک فناوری نمایشگر جدیدی به نام Neo QLED رونمایی کرده که در تلویزیون‌های ۴K QN90A و ۸KQN900A از آن استفاده می‌کند. این تلویزیون‌ها با استفاده از یک فناوری نور جدید به نام Quantum Mini LED که با دقت بالا و به وسیله فناوری ماتریس کوانتومی و همچنین پردازنده Neo Quantum کنترل می‌شوند. سامسونگ منبع نور جدید Quantum Mini LED را به گونه‌ای طراحی کرده است که ارتفاع آن یک چهارم پنل‌های LED رایج است و به جای استفاده از لنز برای پخش نور، از مجموعه ال ای دی‌های ثابتی استفاده می‌کند.

پردازنده جدید تلویزیون سونی Cognitive Processor XR

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

سونی از یک پردازنده جدید برای تلویزیون‌های خود به نام Cognitive Processor XR رونمایی کرده است. این پردازنده از محاسبه آنی فریم ورودی و تقسیم بندی نقاط خاص برای تمرکز کردن روی آن‌ها استفاده می‌کند. این پردازنده تلاش می‌کند نحوه پردازش تصویر را از روی مغز انسان تقلید کند.

به طور مثال این چیپست اجازه می‌دهد تُن پوست در یک عکس نزدیک طبیعی به نظر برسد. و وقتی دوربین به پشت بازیگر، جایی که دودی از خیابان بلند شود، پردازنده روی جزئیات آن تمرکز خواهد کرد.

بهترین محصولات گیمینگ

پردازنده‌های Tiger Lake سری H اینتل

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

اینتل از پردازنده‌های مختلفی در رویداد CES 2021 رونمایی کرد، اما شاید مهم‌ترین محصول آن‌ها پردازنده‌های Tiger Lake سری H اینتل هستند. این پردازنده‌ها توازن خوبی را بین مصرف انرژی و باتری ارائه می‌کنند. این تراشه‌ها بیشتر روی سرعت کلاک بالاتر نسبت به هسته‌ها ارائه می‌کنند. اینتل معتقد است این تراشه‌های جدید لپ تاپ‌های گیمینگ تازه‌ای را به ارمغان میاورند که اجازه می‌دهد بتوانید بازی‌ها را با رزولوشن ۱۰۸۰p و بالاترین کیفیت ممکن روی لپ تاپ‌های فوق باریک اجرا کنید.

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید ۱۵ با گرافیک NVIDIA RTX 30

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

لپ تاپ‌های سری Blade ریزر یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگی هستند که می‌توانید خریداری کنید. آن‌ها ترکیب خوبی از عملکرد، استانداردهای گیمینگ و ظاهر زیبا را ارائه می‌کنند. امسال ریزر آن‌ها را به شکل قابل توجهی ارتقاء داده است. این لپ تاپ‌ها از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 انویدیا قدرت می‌گیرند که عملکرد بهتری نسبت به نسل گذشته خود دارند. ریزر بلید ۱۵ از یک پنل ۱۴۴۰p با نرخ رفرش فوق سریع ۲۴۰Hz بهره می‌برد.

پردازنده‌های سری Ryzen 5000 کمپانی AMD

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

AMD امسال همچنان به حیات تراشه‌های دسکتاپی سری ۵۰۰۰ خود ادامه می‌دهد. این کمپانی در رویداد CES از پردازنده‌های مبتنی بر هسته Zen 3 مشابه نسخه‌های دسکتاپی، برای لپ تاپ‌ها رونمایی کرد. قدرتمندترین محصول این خانواده ۵۹۰۰H است که عملکرد دسکتاپی را ارائه می‌کند، در حالی که مدل ۵۶۰۰U برای لپ تاپ‌های فوق باریک با عمر باتری طولانی و عملکرد مناسب طراحی شده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Flow X13

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

ASUS ROG Flow X13 یک لپ تاپ فوق سبک، باریک و کانورتیبل است، در حالی که قدرت کافی برای اجرای بازی‌های نسل جدید و رندر با رزولوشن ۴K را ارائه می‌کند. این لپ تاپ از یک پردازنده ۸ هسته‌ای به نام Ryzen 9 5980HS و کارت گرافیک مجزا NVIDIA GeForce GTX 1650 قدرت می‌گیرد. یک لولا ۳۶۰ درجه‌ای به همراه یک نمایشگر لمسی نیز روی این دیوایس قرار گرفته است. اما اگر قدرت گرافیکی بالاتری می‌خواهید، شما می‌توانید یک کارت گرافیک اکسترنال را به آن وصل کنید. این لپ تاپ بسیار باریک، سبک و البته زیبا است.

بهترین محصولات غیرمنتظره

ریموت کنترل خورشیدی سامسونگ

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

هیچگاه یک ریموت کنترل در بین محصولات برتر CES قرار نداشته است. اما امسال باید ریموت کنترل Samsung Solar Cell Remote را به یک دلیل مهم در بین فهرست بهترین محصولات CES 2021 قرار دهیم. مسخره است که در سال ۲۰۲۰ هستیم و هنوز تلویزیون‌ها از ریموت کنترل‌هایی با باتری‌های AAA استفاده می‌کنند و هیچ راهی برای شارژ آن‌ها وجود ندارد. این تفکری است که باعث شده سامسونگ از ریموت کنترل خورشیدی Solar Cell Remote رونمایی کند. این ریموت کنترل می‌تواند هم در نور محیط خارجی و هم داخلی شارژ شود و حتی می‌توان در شرایط خیلی تاریک هم توسط USB آن را شارژ کرد.

وان حمام Kohler Stillness Bath

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

شما می‌توانید با دستور صوتی خود وان حمام هوشمند کوهلر را آماده‌ی استحکام کنید، در آن به ایجاد مه بپردازید یا نورپردازی آن را سفارشی کنید. همه این ویژگی‌ها در پروفایل شخصی شما ذخیره می‌شوند تا در کمترین زمان آن‌ها را اجرا کنید.

بهترین کامپیوتر یا تبلت

اچ پی الایت دراگون فلایت مکس

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

دراگون فلای مکس، یک لپ تاپ ۵G با برند اچ پی است که به یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی IPS لمسی با رزولوشن Full HD و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت مهز است. این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهمی اینتل قدرت می‌گیرد و می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت رم را ساپورت کند. اما نوآوری اصلی این دیوایس چیست؟ این دستگاه می‌تواند سطحی که روی آن قرار می‌گیرد را تشخیص دهد و بشناسد. بنابراین اگر آن را روی پای خود بگذارید، با تشخیص آن از داغی بیش از حد جلوگیری می‌کند و زمانی که آن را مجدداً روی میز بگذارید، مجدداً دمای آن افزایش پیدا می‌کند. وزن این لپ تاپ فقط ۱.۱ کیلوگرم است و با HP Eye Ease از چشم کاربران در برابر فشار جلوگیری می‌کند.

لنوو تینک پد ایکس ۱ تیتانیوم یوگا

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

لنوو می‌گوید ایکس ۱ تیتانیوم لوکا با ضخامت ۱۱ میلی‌متری (هم اندازه با گوشی‌های هوشمند) باریک‌ترین لپ تاپ خانواده تینک پد است. وزن آن نیز تنها ۱.۱ کیلوگرم است. از نظر طراحی این لپ تاپ فوق‌العاده زیبا است و همانطور که از نامش پیداست، از تیتانیوم برای تولید آن استفاده شده است تا هم سبک و هم مستحکم باشد. لولای این لپ تاپ اجازه می‌دهد نمایشگر آن را تا ۳۶۰ درجه بچرخانید و نمایشگر ۱۳.۵ اینچی آن را مثل یک لپ تاپ روی میز بگذارید. این لپ تاپ از فناوری تصویر Dolby Vision HDR و فناوری‌های صوتی Atmos Sound و Dolby Voice برخوردار است که اطمینان می‌دهد صدای شما در مکالمات صوتی واضح است.

ایسوس ذنبوک دو

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

ایسوس ذنبوک دو یکی از لپ تاپ‌های مبتکرانه مجهز به دو نمایشگر است که به پردازنده‌های نسل یازدهمی Core i9 اینتل، تا ۳۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱ ترابایتی SSD و همچنین کارت گرافیک RTX 3070 مجهز است. گرچه این لپ تاپ با اهداف گیمینگ طراحی نشده، اما می‌تواند بازی‌هایی مانند Overwatch را به خوبی اجرا کند.

بهترین محصولات لوازم خانگی

دستگاه بازیافت زباله خانگی Lasso

بهترین محصولات CES 2021 بهترین محصولات CES 2021

یکی از نوآورانه‌ترین و بهترین محصولات CES 2021 یک دستگاه بازیافت زباله خانگی از سوی شرکت Lasso است. مدیرعامل لاسو معتقد است، همانطور که از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن لباس‌ها استفاده می‌کنیم و می‌توانیم بارها و بارها از آن‌ها استفاده کنیم، یک وسیله بازیافت زباله خانگی برای استفاده مجدد از آن‌ها برای ساخت محصولات مختلف نیز ضروری است. با همین تفکر لاسو یک در حال توسعه یک دستگاه بازیافت زباله خانگی است که می‌تواند انواع مختلف زباله‌ها را به صورت هوشمندانه تشخیص داده و در بسته‌بندی‌های مختلفی در اختیار شما بگذارد تا آن‌ها را به شرکت‌های تولیدکننده بفروشید و علاوه بر درآمدزایی، به محیط زیست نیز کمک کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما