شناسهٔ خبر: 45149337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با هم افزایی و همکاری خیران صورت می‌گیرد؛

احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان

قزوین - مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری بنیاد مستضعفان و جانبازان با کمک خیران کار احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در دیدار با امام جمعه تاکستان بیان کرد: حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان یک اصل اساسی است تا نیازمندان بتوانند در جامعه نقش شایسته ای داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم برای کرامت بخشی به نیازمندان توانمندسازی مددجویان، بهره گیری از سیاست اشتغال زایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال جاری برنامه ریزی برای حدود پنج هزار فرصت شغلی برنامه ریزی کرده‌ایم به طوری که تاکنون بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل عدم همکاری و هم افزایی لازم از سوی برخی از بانک‌ها روبرو هستیم.

حق گویان عنوان کرد: با توجه به شعار رونق تولید برخی از بانک‌ها و مؤسسات مرتبط، همکاری شایسته ای که در شرایط اقتصادی از آنها انتظار می‌رود را ندارند.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی تصریح کرد: در اطعام مهدوی و حسینی بیش از ۲۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی داشته‌ایم که این حجم کمک مردمی در مقایسه با مقاطع مختلف بی نظیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کردیم برای خیران که علاقمند به کمک به نیازمندان هستند وام نیکوکاری دهیم تا برای محرومان و نیازمندان صرف شود.

وی مسکن را یکی از خدمات گران دانست و گفت: در شرایط حاضر یکی از مهمترین چالش‌های موجود برای خدمت به محرومان تأمین مسکن است از این رو تلاش می‌کنیم تا با همکاری و هم افزایی برای تأمین مسکن نیازمندان گام برداریم.

حق گویان تأکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری بنیاد مستضعفان و جانبازان زمینی برای احداث مسکن محرومان اختصاص یافته که تلاش می‌کنیم تا با کمک خیران کار احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان را آغاز کنیم.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت رسانی به محرومان استفاده کند از این رو در صورت تأمین زمین، تسهیلات مسکن و کمک بلاعوض را به مددجویان برای خانه دار شدن اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام

نظر شما