شناسهٔ خبر: 45149291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

تخلفات گزارش شده از شهرداری قزوین را پیگیری خواهیم کرد

قزوین - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشات متعددی از وقوع تخلف در شهرداری قزوین به دست ما رسیده که آنها را پیگیری خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی ظهر شنبه در دیدار با رئیس دیوان محاسبات استان قزوین و معاونان وی از دیوان محاسبات به عنوان بازوی کمکی نمایندگان در نظارت نام برد و اظهار کرد: توجه ویژه به حوزه نظارت از وظایف نمایندگان است و دیوان کمک بسیار خوبی در این مسیر برای آنها محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: پیشگیری نقش بسیار مهمتری در مبارزه با فساد دارد و با پیشگیری می‌توان هزینه‌های مقابله با فساد در دستگاه قضا و برای جامعه را کاهش داد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه لازم برای مقابله با دانه درشت‌ها در حوزه فساد باید در اولویت قرار بگیرد، اضافه کرد: برخورد قاطع با مفسدان دانه درشت می‌تواند جلوی بسیاری از مفاسد کوچک را بگیرد.

وی اصلاح روند فساد خیز را یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی دانست و عنوان کرد: مجلس این بار بیشتر از همیشه برای مقابله با فساد جدی است و مصداق‌های زیادی در طی همین مدت از مبارزه با فساد در مجلس وجود دارد.

محمدبیگی تصریح کرد: به جد در برابر تخلف و تضییع بیت‌المال خواهیم ایستاد و در این دور با هیچ گونه فسادی مماشات نخواهیم داشت.

وی گفت: گزارش‌های متعددی از وقوع تخلفات در حوزه شهرداری‌ها در سطح استان مخصوصاً شهرداری قزوین به دست ما رسیده که آن را رسیدگی و پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور جد در حوزه مطالبات مردمی و مقابله با فساد با کسی مسامحه نخواهیم داشت عنوان کرد: به دنبال تقویت جدی حوزه نظارت نمایندگان در بخش‌های مختلف هستیم تا هفت‌سنگان های دیگری را در استان شاهد نباشیم.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد موضوع نظارت را به عنوان یکی از وظایف جدی نمایندگان را در طی ۴ سال نمایندگی به صورت جدی پیگیری کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات مردم در موضوع زمین‌های تعاونی عظیمیه نیز خبر داد و یادآور شد: مشکلات این گروه از مردم را در سفر آقای رئیسی به استان قزوین به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما