شناسهٔ خبر: 45149233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار کرج:

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا الکترونیکی است

کرج - فرماندار کرج گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا الکترونیکی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، غفور قاسم‌پور عصر شنبه در جمع خبرنگاران در فرمانداری کرج اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها و بخشدارها برای ثبت نام قطعی و تحویل رسید نهایی خواهد بود.

وی بیان کرد: بر اساس زمان‌بندی انجام شده و اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری و در سطح روستاها و تیره‌های عشایری از روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

فرماندار کرج تصریح کرد: داوطلبان پس از ثبت نام الکترونیکی باید برای دریافت رسید نهایی ثبت نام خود با مدارک لازم شخصاً به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سو پیشینه، اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی کرده و برای نهایی کردن آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه کنند، همچنین فرمانداران و بخشداران بعد از بررسی مدارک ثبت نام و تأیید آن، رسید ثبت نام قطعی را به داوطلبان تحویل می‌دهند.

وی گفت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سو پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه کنند.

قاسم‌پور متذکر شد: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز تیره‌های عشایری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضائی یا دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضائی به آدرس www. adliran.ir نسبت به دریافت گواهی عدم سو پیشینه خود اقدام کنند.

نظر شما