شناسهٔ خبر: 45149178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان تشریح کرد؛

توضیح درباره تذکر کتبی استاندار کرمان به مدیران دستگاه‌های اجرایی

کرمان - مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان درباره خبر توبیخ برخی از مدیران از سوی استاندار کرمان در رسانه‌ها توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان عباس تقی زاده گفت: در جلسه صبح امروز ۲۸ دی ۹۹ شورای آموزش و پرورش، تعدادی از مدیرانی که به جلسه شورا دعوت شده بودند، حضور نداشتند و استاندار اعلام کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی که حضور ندارند و غیبتشان غیرموجه است ضمن تذکر کتبی، گزارش عدم حضور و تذکرشان و به وزیر مربوط نیز منعکس شود.

وی با بیان اینکه منظور استاندار صرفاً مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده که غیبت غیرموجه داشته‌اند، افزود: منظور زینی وند مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه قوه مجریه است.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر می‌خواهند از مرخصی استفاده کنند باید قبل از روز مرخصی، به مدیرکل حوزه استاندار کتبی و از طریق اتوماسیون اداری اطلاع دهند.

وی گفت: بر این اساس موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با حوزه استاندار از قبل هماهنگ کرده بودند و غیبت معاون عمرانی موجه بوده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه غیبت برخی از مدیران در جلسه‌ی امروز مربوط به دستگاه‌های اجرایی نیست، تصریح کرد: تاکید استاندار کرمان بر نظم و حضور مدیران در جلساتی است که به ریاست استاندار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر مدیری بخواهد مأموریت برود و همان روز جلسه‌ای به ریاست استاندار باشد، باید اولویت را به جلسه بدهد و مأموریت را در صورتی که فوری و ضروری نیست به روز دیگر موکول کند. صرف اینکه در مأموریت هستیم از نگاه استاندار پذیرفتنی نیست و باید اولویت گذاری بین مأموریت اداری و حضور در جلسه صورت بگیرد.

نظر شما