شناسهٔ خبر: 45149174 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

موسوی لارگانی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان:

حل مشکلات ورزش فلاورجان نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است

عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست با سلطانی‌فر ضمن قدردانی از افتخارآفرینی کاپیتان فلاورجانی تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام و کشف استعدادها نیازمند تخصیص اعتبارات لازم و توجه وزارت ورزش است.

صاحب‌خبر -

سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به همراه سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان و امیرحسین اکبری کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

موسوی لارگانی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال ساحلی که در حال حاضر جوانی از شهر پیربکران به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در عرصه‌های جهانی افتخار آفرینی می‌کند، گفت: جوانان شهرستان فلاورجان در رشته‌هایی همچون فوتبال، هندبال، بسکتبال و دیگر رشته‌های ورزشی در عرصه‌های استانی و کشوری درحال افتخار آفرینی هستند اما وزارت ورزش از این جوانان حمایت‌های لازم را به عمل نمی‌آورد تا سایر استعدادها نیز تهییج شده و بتوانند نام شهرستان فلاورجان را بیش از پیش بدرخشانند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و نیازهایی که در زمینه ورزش شهرستان فلاورجان وجود دارد، خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به شهرستان فلاورجان شد و از وزیر خواست با تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و در دست احداث ورزشی در شهرستان فلاورجان، آرزوهای جوانان شهرستان را تحقق بخشد.

سلطانی‌فر از اختصاص 2 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه چمن مصنوعی قهدریجان خبر داد

مسعود سلطانی‌فر نیز با تشکر از دیدگاه موسوی لارگانی در راستای توسعه رشته‌های ورزشی از شهر و روستاها، از افتخارآفرینی‌های امیرحسین اکبری در تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های بین‌المللی نیز قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن قول مساعدت و همکاری بیشتر مجموعه وزارت ورزش با شهرستان فلاورجان، دستوراتی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و در دست احداث ورزشی در شهرستان فلاورجان صادر کرد و مبلغ ۲۰میلیارد ریال نیز جهت تکمیل پروژه چمن مصنوعی بزرگ و استاندارد در شهر قهدریجان اختصاص داد.

گفتنی است، با پیگیری‌های موسوی لارگانی و دستور مساعد وزیر ورزش در این نشست، اعتبارات لازم جهت خرید چمن مصنوعی در ابعاد کوچک در شهر فلاورجان، محله اجگرد شهر بهاران و روستای خوانسارک تأمین شد و در آینده‌ای نزدیک نصب و جهت استفاده جوانان عزیز آماده خواهد شد./

نظر شما