شناسهٔ خبر: 45148940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکواش | لینک خبر

نشست آرش محمدی نافچی با ریاست فدراسیون اسکواش

با حضور رییس جدید هیات استان چهارمحال بختیاری در فدراسیون و ملاقات با مسعود سلیمانی مسیر حرکت هیات استان در مسیرچشم انداز روشن شد

صاحب‌خبر -

رئیس هیات اسکواش استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس فدراسیون، پس از دریافت ابلاغیه حکم ریاست از تدوین اولین سند راهبردی این رشته ورزشی در استان خبر داد و گفت: تقویم ورزشی سال 1400 نیز در زمینه‌های مختلف در حال نگارش است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، آرش محمدی نافچی در نشست اختصاصی با رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به ایجاد کادر تخصصی و تکمیل چارت تشکیلاتی این هیات در استان افزود: در تلاش هستیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی، دوره‌های عمومی و تخصصی، تربیت مربیان و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف نگاه فدراسیون به این استان را تغییر دهیم.
محمدی ایجاد زیر ساخت‌های اختصاصی اسکواش را یکی از آرزوهای چندین ساله ورزشکاران برشمرد و اظهار امیدواری کرد با همراهی مسئولین و جذب منابع خیرین اولین کورت اختصاصی در مرکز استان راه اندازی شود.
رئیس هیات اسکواش استان در ادامه بر لزوم توسعه همگانی این رشته با هدف استعدادیابی از ورزشکاران و حضور موثر در رقابت‌های کشوری با هدف ارتقاء جایگاه هیات در سطح کشور تاکید کرد.
رئیس فدراسیون اسکواش نیز در این نشست با اظهار رضایت  از عملکرد تیم جدید هیات در مدت زمان کوتاه گفت: برنامه‌های خوبی توسط هیات اسکواش برگزار شد که نشان از عزم جدی مسئولین چهارمحال و بختیاری برای ساماندهی به فعالیت‌های اسکواش در این استان یکبار برای همیشه است.
مسعود سلیمانی پیگیری مستمر، تلاش برای استفاده از ظرفیت استان‌های همجوار، برنامه محوری، ایجاد همدلی در ارکان هیات، ایجاد حساسیت در جامعه و همراهی مسئولین را از نقاط قوت کادر فعلی هیات در این استان برشمرد.

برچسب‌ها:

نظر شما