شناسهٔ خبر: 45148062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اهدای 40 دستگاه تبلت دانش‌آموزی در زنجان

در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند 40 تبلت به صورت نمادین در زنجان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند مراسم اهدای نمادین 40 دستگاه تب‎لت دانش‌آموزی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه باورم داریم کمیته امداد نهاد مقدسی است که اقدامات مهم و اثربخشی را برای تحقق رسالت سازمانی و ذاتی و حوزه واگذار شده انجام داده است، اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد تکریم شأنیت و شخصیت اقشار نیازمند و خانواده‌های آنها بوده است.

خدابخش مرادی نافچی با اشاره به اینکه بسترسازی برای رشد و پویایی و ارتقای شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از اقدامات موثر کمیته امداد بوده است، تصریح کرد: توجه به بحث سلامت و سواد بوده و در بررسی شاخص‌های توسعه انسانی در هر حوزه‌ای که این مؤلفه‌ها در آن جامعه وجود دارد، بسترهای توسعه فراهم است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب از این نهاد بوده و تلاش جهادی برای ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی در بخش‌های توانمندساز به‌ویژه اشتغال، مسکن و فرهنگی باید در اولویت بخش‌های مختلف کاری این نهاد مورد توجه باشد.

در ادامه نیز مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر 3 هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار دارند.

هدایت صفری گفت: با کمک مردم و خیرین می‌شود اقدامات موثری را برای تهیه تبلت به منظور کمک به کودکان خانواده‌های نیازمند انجام داد و هم‌افزایی‌های خوبی هم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز سال تحصیلی تاکنون با اقدامات انجام شده و بهره‌گیری از ظرفیت خیران، مراکز نیکوکاری، حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین قریب به یک هزار و 500 دستگاه تبلت، گوشی هوشمند، لپ تاپ و رایانه تهیه و به دانش‌آموزان تحت حمایت تحویل داده شده است، گفت: امروز نیز 40 دستگاه تبلت به صورت نمادین به دانش‌آموزان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه چالش‌های اقتصادی نباید مانع از خدمت‌رسانی اثربخش به خانواده‌های تحت حمایت شود، تصریح کرد: اعتماد افزایی در جامعه و اطمینان بخشی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی و فقرزدایی موجب توانمندسازی جمع قابل توجهی از مددجویان این نهاد شده است.

وی افزود: ارتقای عزت نفس و پذیرش مسؤولیت اجتماعی در بین مخاطبان و توانمندسازی رفتاری، ارتباطی و فرهنگی مددجویان، حضور مخاطبان در عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی از اولویت‌های این نهاد بوده و در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما