شناسهٔ خبر: 45147506 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس اداره ارشاد شهرستان زرندیه خبر داد:

شعرخوانی شاعران زرندی قبل ازخطبه های نماز جمعه

جوانمرد از شعرخوانی شاعران زرندی قبل ازخطبه های نماز جمعه جمعه خبر داد.

صاحب‌خبر -

« احمد جوانمرد» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت صدیقه طاهر حضرت فاطمه زهرا (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شاعران این شهرستان روز جمعه مورخ ۲۶دیماه۹۹ بمناسبت ایام فاطمیه در محل مصلی نماز جمعه شهر مامونیه حضور پیدا کرده و قبل از خطبه های نماز جمعه به قرائت اشعار خویش در رثای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداختند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، ترویج فرهنگ فاطمی و دینی در جامعه را ضروری دانست و افزود: این برنامه از جمله فعالیت های این اداره در راستای تبیین فرهنگ فاطمی در بین نسل جوان و نوجوان است که با استقبال خوبی از سوی مردم شهرستان زرندیه روبرو شد.

 

وی با بیان اینکه حاج ولی اله صفری، حاج محمد ابراهیم مطیع و حاج منصور کیانی شاعرانی بودند در این روز سروده های فاطمی خویش را در حضور حجه الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه، دیگر مسئولین و عموم مردم ولایتمدار و نمازگزار قرائت کردند، بیان کرد: زبان شعر و هنر بهترین زبان برای بیان مسائل است و ما با بهره گیری از این زبان فعالیت های فرهنگی خوبی در شهرستان انجام داده ایم.

این مقام مسئول مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت (ع) حاج علی تیموری را از دیگر برنامه های این روز دانست و گفت: این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، کانون فرهنگی هنری عصر ظهور مسجد صاحب الزمان(عج)و ستاد نماز جمعه شهرستان زرندیه برگزار گردید.

 

جوانمرد همچنین به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان توانمند این مجموعه در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و دینی هستند.

پایان پیام/177

نظر شما