شناسهٔ خبر: 45145405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۹هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع می‌شود

گروه استان‌ها ــ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی گفت: در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور اعلام شد که سهم استان مرکزی ۱۹هزار بسته معیشتی است.

صاحب‌خبر -

مجتبی تهامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  اراک، با اشاره به رزمایش همدلی و احسان اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای امسال تاکنون توانسته رزمایش همدلی و احسان را برگزار کند که در مرحله نخست 15 هزار بسته معیشتی با رقمی بالغ بر 4 و نیم میلیارد تومان اهدا کردیم.

وی افزود: در مرحله دوم و سوم این رزمایش هم 105 تن بسته‌های پروتئینی از جمله گوشت و مرغ بین اشخاص آسیب‌دیده از کرونا توزیع کردیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌ مرکزی ادامه داد: رزمایش همدلی و احسان به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور اعلام شد که سهم استان مرکزی 19 هزار بسته معیشتی است و امروز این مرحله از رزمایش نیز برگزار شد.

تهامی تصریح کرد: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی این مرحله از رزمایش بالغ ‌بر 2 میلیارد تومان است که بسته‌ها شامل ماکارانی، رب، روغن مایع و حبوبات است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ ‌بر 10 میلیارد تومان بسته‌‌های معیشتی، بسته‌های مشق احسان و لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک داشتیم که توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان سال و پایان کرونا ادامه دارد و امیدواریم این ویروس منحوس به زودی از جامعه ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/713/س

نظر شما