شناسهٔ خبر: 45143915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همزمان با ایام فاطمیه؛

طرح نیابت در مهریز اجرا شد

رئیس جمعیت هلال احمر مهریز از اجرای طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا فخری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ضمن دیدار با چهار خانواده این شهرستان (شهیدان بنی فاطمه، دهقانی زاده، زارع زاده و کمالیان) با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید پیمان کردند.

او هدف از اجرای این طرح را زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا دانسته و افزود: توجه به مقام شامخ شهیدان و تکریم خانواده آنان از اولویت‌های جمعیت هلال احمر بشمار می‌آید، زیرا که صلح، آسایش و آرامشی کنونی جامعه ما مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و خانواده معظم آنان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان کشور است.

فخری ادامه داد: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: برطرف کردن نیاز روحی، همدلی و همدردی با افراد یکی از برنامه‌های امور داوطلبان است که در طول سال با دیدار و دلجویی از آنان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ی

نظر شما