شناسهٔ خبر: 45143652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قدردانی عضو مجلس خبرگان از مبارزه دستگاه قضا با مفسدین اقتصادی

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم آذربایجان‌غربی درمجلس خبرگان ‌با قدردانی ‌از مبارزه دستگاه قضا با مفسدین اقتصادی گفت: اقدامات سازنده دستگاه قضایی الگویی برای سایر دستگاه‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری در دیدار با رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، با اشاره به اقدامات ارزشمند قوه قضائیه اظهار داشت: با سکان‌داری آیت الله رئیسی که از خود دستگاه قضایی است، روح تازه‌ای بر کالبد این قوه دمیده شده و با اقدامات ارزشمند، جهاد گونه، ولایی و بی بدیل وی در مبارزه با مفسدین دانه درشت اقتصادی، ویژه خواران و دست اندازان بیت المال و حفظ کرامت مردم، امید تازه‌ای در بین آحاد جامعه شکل گرفته و اقدامات سازنده دستگاه قضایی الگویی برای سایر دستگاه‌ها شده است.  

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش‌های دستگاه قضایی استان در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری قابل تقدیر است و این مبارزه با فساد امید آفرین و مطالبه مقام معظم رهبری و مردم است.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این دیدار تصریح کرد: بى‌گمان مجلس خبرگان از مهم‌ترین نهادهاى مطرح در نظام جمهورى اسلامى است و مى‌توان گفت که مجلس خبرگان نقش اصلى و منحصر به فرد در ارتباط با اصل ولایت فقیه داشته و ستون خیمۀ جمهورى اسلامى است.

علی اکبر گروسی افزود نمایندگان مجلس خبرگان معتمدین مردم و ذخیره انقلاب بوده چرا که در حساس ترین برهه، سنگین ترین وظیفه را برعهده دارند هر چند شاید این وظایف به چشم نیاید اما آثار و برکات آن در حمایت از ولی فقیه و برپایی حکومت اسلامی مشروع و انقلابی کاملا هویدا و نمایان است.

انتهای پیام/7548/ش

نظر شما