شناسهٔ خبر: 45142168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی ستاد مقابله کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

گروه‌های جهادی غربالگری ۶۵ درصد از جمعیت اصفهان را انجام دادند

اصفهان - سخنگوی ستاد مقابله کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۶۵ درصد از جمعیت این استان به همت گروه‌های جهادی در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» غربالگری کرونا شده‌اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی با عنوان «حافظان سلامت محلات» که از ابتدای آذر ماه تاکنون به همت گروه‌های جهادی در استان اصفهان آغاز شده است، اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۶۵ درصد از جمعیت استان اصفهان غربالگری شده‌اند.

وی با بیان اینکه غربالگری ۹۶۵ هزار و ۳۲۹ خانوار در استان اصفهان به پایان رسیده است، ابراز داشت: می‌توان گفت تاکنون سه میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۱۳ نفر در این خانواده‌ها غربالگری کرونا شده‌اند.

شناسایی ۲۲۲ هزار و ۵۸۶ فرد در معرض ابتلاء به کرونا در اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای این طرح غربالگری ۲۲۲ هزار و ۵۸۶ فرد در معرض ابتلاء به کرونا شناسایی شده است، اضافه کرد: این افراد به مراکز بهداشت معرفی شده تا اقدامات بعدی برای مراقبت از آنها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۶ هزار و ۲۱ بسته بهداشتی تحویل خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در طرح شهید سلیمانی در استان اصفهان شده است، اضافه کرد: همچنین ۹۱ هزار و ۹۴۱ بسته معیشتی و ۵۵ هزار و ۶۷۸ بسته حمایتی به این خانواده‌ها تحویل داده شده است.

سرهنگ قمیان در خصوص سرکشی از واحدهای صنفی و نظارت بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز ابراز داشت: در این طرح تاکنون از ۵۳ هزار و ۶۵۶ واحد صنفی بازدید به عمل آمده و به ۳۵۳ هزار و ۹۱ نفر تذکرات لازم ارائه شده است.

نظر شما