شناسهٔ خبر: 45142015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ائمه جمعه و جماعات استان همدان محور وحدت و همدلی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ائمه جمعه و جماعات استان همدان محور وحدت و همدلی هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های ورزشی شهر ازندریان و اسلام‌آباد آق گل از توابع شهرستان ملایر با امام‌جمعه ازندریان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این بازدید با تأکید بر اینکه اتحاد و همدلی کلیدواژه‌های رسیدن به موفقیت در تمامی امورات است، گفت: خوشبختانه مسئولین اجرای شهر ازندریان در راستای توسعه آبادانی این شهر قدم برمی‌دارند امیدواریم این اتحاد موجبات رفع محدودیت‌ها در شهر ازندریان شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه روحانیون و ائمه جمعه و جماعات همواره محور وحدت و همدلی هستند، گفت: از همه مسئولین شهر ازندریان درخواست داریم در راستای هرچه بهتر اجراشدن پروژه‌های ورزشی شهر ازندریان یاری گر ما باشند تا بتوانیم خدمتگزار مردم شریف این دیار خصوصاً جوانان و ورزشکاران باشیم.
در ادامه نیز امام‌جمعه ازندریان ضمن تقدیر از توجه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به توسعه همه‌جانبه ورزش و جوانان در شهرها و شهرستان‌های استان همدان، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد تحول در ورزش استان، شهرستان و همچنین به نتیجه رسیدن پروژه زمین چمن شهر ازندریان باشیم.
گفتنی است در این بازدید حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه مسئولین شهر ازندریان از دو سالن چندمنظوره ازندریان، زمین فوتبال شهر اسلام‌آباد آق گل و یک طرح کارآفرینی سازمان‌های مردم‌نهاد بازدید کردند.
شایان‌ذکر است جلسه بررسی موانع و مشکلات ورزشی شهر اسلام‌آباد آق گل نیز در شهرداری اسلام‌آباد آق گل برگزار شد.

نظر شما