شناسهٔ خبر: 45141688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعدیل روشنایی معابر سمنان ۲.۲ هزارکیلووات‌ساعت مصرف برق را کاهش داد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تعدیل ۱۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه چراغ معابر استان ۲ هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش مصرف برق در پی داشت و روزانه از مصرف ۲۹ مگاوات ساعت برق جلوگیری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمد موسوی‌زاده روز شنبه با بیان اینکه سومین رزمایش تعمیرات و بهینه سازی با محوریت تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعابات و رمزارزها، همزمان با سراسر کشور در استان سمنان اجرا شد به رسانه‌ها ابراز داشت: در این رزمایش، لوازم اندازه گیری ۴۶۵ اشتراک برق آزمایش شد و با هوشیاری تیم های خدمات مشترکین این شرکت، ۶۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه رزمایش تعمیرات و بهینه سازی از سوی شرکت توانیر در قالب یک اقدام فراگیر در سطح تمامی شرکت های توزیع نیروی برق با شعار "تلاش صادقانه ، خدمت بی منت" برگزار شد افزود: در این رزمایش ۵۱ تیم عملیاتی به استعداد ۱۵۳ نفر نیروهای فنی و تخصصی شرکت توزیع برق استان، برنامه‌ریزی انجام شده را اجرایی کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ابراز داشت: در راستای کمک به تامین سوخت نیروگاه ها ، ظرف چند روز گذشته ، ۱۲ هزار سرچراغ  روشنایی معابر در مسیرهای اصلی تعدیل و در قالب این رزمایش، ۲ هزار و ۳۵۰ چراغ دیگر به صورت یک‌درمیان یا زیگزاگی خاموش شد.

موسوی‌زاده با بیان این که رزمایش تعمیرات و بهینه سازی در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی در نقاط مختلف استان به انجام رسید بیان کرد: ۲ رزمایش گذشته با محوریت "اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق" و "اصلاح روشنایی معابر و ولتاژ شبکه" اجرایی شد.

۷۶.۵ درصد مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی ، ۱.۳ درصد صنعتی ، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

نظر شما