شناسهٔ خبر: 45141487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیات "دوچرخه سواری" کرمانشاه انتخاب شد

فاطمه احمدیان

ایوب محمودی برای یک دوره چهارساله به عنوان رئیس جدید هیات دوچرخه سواری کرمانشاه انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

مجمع انتخابات ریاست هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه ظهر امروز(27 دی) بدون حضور نماینده ای از فدراسیون در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و ایوب محمودی دبیر پیشین هیات دوچرخه سواری استان برای یک دوره چهارساله ریاست این هیات را بدست گرفت.

به گزارش ایسنا، در این مجمع ایوب محمودی و فردین مقدادی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات دوچرخه سواری کرمانشاه بودند که پس از اینکه این دو کاندیدا برنامه های خود را اعلام کردند، رای گیری برای انتخاب یکی از آنها انجام شد که در نهایت ایوب محمودی با کسب 10 رای موافق از مجموع 15 رای ماخوذه از اعضای مجمع، سکاندار جدید هیات دوچرخه سواری کرمانشاه شد.

رئیس جدید هیات دوچرخه سواری کرمانشاه در این مجمع به بیان مهمترین برنامه های پیش روی خود برای این رشته در استان پرداخت و بااشاره به کمبود زیرساخت های دوچرخه سواری در کرمانشاه، اعلام کرد: متاسفانه درحال حاضر وضعیت زیرساختی این رشته در استان خوب نیست، بنابراین تلاش می کنیم تا در گام اول مسیر کوهستان سراب قنبر را که از قبل پیگیری هایی برای آن شروع شده را احداث و تکمیل کنیم.

وی در ادامه از اخذ مجوزها برای احداث یک پیست تریال در مجموعه ورزشی 15 خرداد و تلاش برای احداث یک پیست در پارک جنگلی بیستون هم خبرداد و گفت: باتوجه به شرایطی که اکنون در بحث زیرساختی داریم، ورزشکاران ما برای تمرین مجبورند در جاده های اطراف شهر تمرین کنند که این مسئله خطراتی را برای آنها به همراه دارد، بنابراین با  احداث این پیست ها تلاش خواهیم کرد زیرساخت های بی خطر و مناسبی را برای تمرین آنها فراهم کنیم.

ایوب محمودی در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در استان، عنوان کرد: برای این کار باید ابتدا از ادارات، کارخانجات و آموزش و پرورش شروع کنیم. در ادارات بزرگ و کارخانجات می توان ایستگاه های حمل و نقل پاک را راه اندازی کرد تا کارکنان آنها برای جابجایی در داخل محوطه از دوچرخه استفاده کنند.  

وی در ادامه  گفت: در کرمانشاه پتانسیل های بسیار خوبی در بحث دوچرخه سواری داریم، اما نبود اعتبارات و بودجه کار را برای رشد این پتانسیل ها سخت کرده، برای همین باید به جای تکیه زدن بر منابع محدودی که از سوی اداره کل و فدراسیون داده می شود، بدنبال جذب اسپانسر باشیم که دراین راستا اقداماتی را در دستور کار قرار داده ام.

رئیس جدید هیات دوچرخه سواری کرمانشاه همچنین توجه به شهرستان ها، ساماندهی پیشکسوتان، حمایت و داشتن نگاه تخصصی تر به دوچرخه سواری بانوان، تلاش برای راه اندازی باشگاه های حرفه ای و گرفتن میزبانی های مختلف را از دیگر برنامه های پیش روی خود عنوان کرد.

پیش از این جلال عزیزی به مدت چهار سال ریاست هیات دوچرخه سواری کرمانشاه را برعهده داشت.

انتهای پیام

نظر شما