شناسهٔ خبر: 45141434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعطیلی جایگاه‌های «سی.ان.جی» دوگنبدان و کلافگی ‌رانندگان

با تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت س.ان جی شهر دوگنبدان و ایجاد صف‌های طولانی چند ساعته در یکی جایگاه ‌های سوخت موجب کلافگی رانندگان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران تعطیلی جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی در دوگنبدان بنا به دلایل مختلفی اعم از بدهی به شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی  و خرابی نازل موضوع تازه‌ای نیست که به آن می‌پردازیم.

  در این چند روز اخیر با تعطیل شدن  برخی از جایگاه‌های سوخت «سی ان جی»  دوگنبدان  شاهد ایجاد صف‌های طولانی خودروهای گاز سوز هستیم که بسیاری از آنها تاکسی‌های درون شهری هستند.

 این تعطیلی و ایجاد صف‌های عریض و طویل  برای تاکسی‌داران  و خودروهای گازسوز مشکلاتی ایجاد کرده است.

یکی از  رانندگان منتظر در صف جایگاه سوخت «سی ان جی»ان شهر دوگنبدان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: متاسفانه هیچ کسی پاسخگوی این مشکل نیست.

 وی ادامه داد: درآمد و خرج زندگیم را با مسافرکشی‌ و جابه جایی مسافران تامین می‌کنم اما  با توجه به اینکه در طول روز نیاز به سوخت سی ان جی داریم انتظار بیش از چند ساعته و ماندن در صف یکی از جایگاه  سی. ان. جی طاقت فرسا و خسته کننده است.

 یکی از رانندگان دارای خودروی گاز سوز عنوان کرد: در این شرایط کرونایی و تجمع خودروهای گازسوز  در یک جایگاه نازل علاوه بر انتشار ویروس کرونا خدای ناکرده امکان ایجاد فاجعه‌ای دیگر هم وجود دارد.

 عزیزی ابراز کرد: تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت «سی ان جی»  دوگنبدان در ماه‌های گذشته  هم اتفاق افتاده است و معلوم می‌شود که متولیان مربوطه برای رفع این مشکل تصمیم قطعی نگرفته‌اند.

وی تصریح کرد: وجود یک جایگاه جوابگوی  خودروهای شخصی و تاکسی داران نیست چرا که دارنندگان خودروهای گازسوز برای دریافت سوخت مورد نظرباید  ساعت‌ها در صف انتظار بکشند.

 یکی دیگر از تاکسی داران بیان کرد: تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» آن هم در یک زمان خاص به هر دلیل امری پسندیده نیست و مسئولان باید جوابگوی این وضعیت باشند.

غلامی اذعان کرد: همه مردم به اندازه کافی مشکلات روزمره دارند پس مدیران هم نباید با بی تدبیری مزید بر علت شوند.

 به گزارش فارس، تعطیلی جایگاه‌های سوخت سی.ان. جی دوگنبدان در این ایام کرونایی که اقتصاد و معیشت بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده و برخی از شهروندان گچسارانی درآمد زندگی خودرا از  مسافرکشی و جابه جایی مسافران درون شهری و برون شهری  تامین می‌کنند و  تعطیلی این جایگاه‌ها در این برهه امری پسندیده نیست.

متاسفانه در این زمینه مسوولان و جایگاه‌ داران پاسخگوی این مشکل نیستند و تاکسی داران و دارندگان خودروهای گازسوز در این ایام کرونایی کلافه‌تر از روزهای دیگر هستند.

انتهای پیام/82031

 

 

 

 

نظر شما