شناسهٔ خبر: 45140752 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

نخست‌وزير پاكستان:

هيچكس در دنيا اتهام حمايت ايران از القاعده را باور نمي‌كند

ایرنا

عمران‌خان در واكنش به اتهام‌زني آمريكا به ايران درباره حمايت از القاعده گفت: اين اقدامات در راستاي جلب‌نظر اسرائيل است و هيچكس در دنيا اين موضوع را باور نمي‌كند.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل: «عمران‌خان» جمعه شب در مصاحبه با شبکه پاکستانی «BOL» نیوز، تاکید کرد که اتهامات پمپئو علیه جمهوری اسلامی ایران و مرتبط دانستن این کشور با القاعده هرگز باور کردنی نیست و دنیا چنین سخنانی را قبول نمی‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، وی افزود: پمپئو به طور اصولی به پایان خط رسیده و مهلت دولت فعلی در آمریکا تمام شده است با این حال اتهامات وی بسیار خطرناک است و هدف اصلی آن نیز بدست آوردن خشنودی صهیونیست‌ها می‌باشد.

نخست وزیر پاکستان گفت: هیچ شکی نیست که پمپئو برای جلب رضایت اسرائیل چنین اتهامات بی‌اساسی را علیه ایران مطرح می‌کند البته شاید وی خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند و با همین هدف به دنبال جلب حمایت لابی صهیونیسم است.

وی تاکید کرد: تنها اسرائیل در منطقه به دنبال تضعیف ایران است هیچ کشوری مانند ایران در جایگاه مقاومت و ایستادن روی پاهای خود نیست به همین دلیل آمریکا بعد از سوریه و عراق درصدد ایجاد نابسمانی در ایران است.

عمران خان افزود: متاسفانه تمام سیاست‌های وزیر امورخارجه دولت ترامپ برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی متمرکز شده است.

پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه ایران هراسی و ادعاهای واهی علیه کشورمان اخیرا مدعی شد: ایران به برنامه ریزی برای حملات ۱۱ سپتامبر کمک کرده بود و جمهوری اسلامی ایران مقر جدید القاعده است.

نظر شما