شناسهٔ خبر: 45139787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه لرستان:

طرح کمک‌های مؤمنانه دنباله راه شهداست

مرضیه حافظی

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم و محرومین بخشی از راه شهداست، گفت: امروز در قالب رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان کمک می‌شود و در واقع این خدمت‌رسانی می‌تواند دنباله‌رو راه شهدا باشد.

صاحب‌خبر -

حبیب‌الله توکلی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی شخصی با کارهای خدایی بود و راه کمال را در پیش گرفت که توانست این مسیر نورانی را در عمر خود طی کند و همین خدایی بودنش سبب شد تا محبوب همه دل‌ها شود.

وی با اشاره به حضور همیشگی سردار سلیمانی در صحنه‌های انقلاب، عنوان کرد: این شهید بزرگوار هرجا خطر و تهدیدی وجود داشت و یا ندای کمک‌خواهی می‌شنید، بی‌وقفه اولین نفری بود که در محل حاضر می‌شد و در تمام صحنه‌هایی که مردم کمک می‌خواستند به عنوان نفر اول حضور پیدا می‌کرد.

توکلی ادامه داد: سردار سلیمانی نه‌تنها در دفاع مقدس، بلکه در برابر تهدیدهای ضد انقلاب، سیل و زلزله حضور داشت و علی‌الرغم همه مشغله‌ها و مسئولیت‌ها برای کمک‌رسانی و خدمت به مردم نیز تلاش می‌کرد.

توکلی تصریح کرد: حاج قاسم همیشه در سخنان خود می‌فرمود: «راه عاقبت‌خیری، قرار گرفتن در مسیر ولایت‌مداری است» و در گفتار و عمل ثابت کرد ولایت‌پذیر است و هیچگاه در صحنه‌های دفاع از ولایت غایب نبود.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به تلاش‌های سردار سلیمانی و سپاه قدس، گفت: سردار سلیمانی مسئولیت نیروی قدس را برعهده گرفت و از دل همین نیرو و مجاهدت‌هایی که صورت گرفت، دشمن را زمین‌گیر کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و محرومین بخشی از راه شهداست، خاطرنشان کرد: امروز در قالب رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان کمک می‌شود و در واقع این خدمت‌رسانی می‌تواند دنباله رو راه شهدا باشد.

انتهای پیام

نظر شما