شناسهٔ خبر: 45137917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدیمی: لیگ‌های هاکی به زودی آغاز خواهد شد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون هاکی گفت: با برنامه ریزی دقیقی که صورت گرفته به زودی لیگ های هاکی در بخش آقایان و بانوان آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «بهرام قدیمی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به بازدید سید رضا صالحی امیری از فدراسیون هاکی اظهار داشت: رییس کمیته ملی المپیک از مجموعه فدراسیون هاکی بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌های که در این مدت انجام شده است آشنا شد.

وی افزود: خوشبختانه سید رضا صالحی امیری نگاهی روشن و ویژه به ورزش دارد و در طول این مدت کمک‌های زیادی را به فدراسیون‌های مختلف ورزشی انجام‌ داده‌ است.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: رییس کمیته ملی المپیک از فعالیت‌های فدراسیون هاکی رضایت ویژه‌ای داشت و اعلام کرد در این مدت اقدامات و گام‌های موثری را در جهت رشد و اعتلای ورزش هاکی برداشته‌ایم.

قدیمی تصریح کرد: در طول این مدت که ویروس کرونا فعالیت‌های ورزشی را کاهش داده است کلاس‌های آنلاین در حوزه‌های مربیگری و داوری برگزار کرده‌ایم که این دوره ها زیر نظر کنفدراسیون بین‌الملی هاکی بوده است.

وی در خصوص زمان آغاز لیگ های هاکی تاکید کرد: لیگ هاکی در بخش زنان و مردان به زودی آغاز خواهد شد و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده است.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: آکادمی و خانه هاکی در همدان راه‌اندازی شده است و به طور حتم این موضوع نقش مهمی در پیشرفت این رشته خواهد داشت.

نظر شما