شناسهٔ خبر: 45137389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اوت اندازی که لیگ را عاصی کرد (عکس)

نادر محمدی به پدیده جدید فوتبال ایران تبدیل شده است؛ بازیکنی که با پرتاب‌های اعجاب انگیز خود فوتبال ایران را تحت شعاع قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست پیکان که از نیم فصل گذشته و در روزهای پایانی از سوی عبدالله ویسی به ترکیب فیروزه‌ای‌پوشان اضافه شد، با پرتاب‌ اوت‌های عجیب خود فوتبال ایران را تحت تاثیر این حرکت عجیب خود قرار داده است. نمایشی که توسط مهدی تارتار، سرمربی جدید پیکان نیز به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و از آن علیه رقبا سود می‌برد.

 

نادر محمدی که از رشته ژیمناستیک وارد فوتبال شده، با قابلیت و توانایی بهره بردن از فیزیک و حرکت پشتک پیش از پرتاب اوت، توانایی ارسال‌های بلند و خطرناکی را از این روش دارد که این روزها دردسر بزرگی علیه تیم‌های رقیب شکل داده که تازه‌ترین تیم ناراضی از این شرایط سپاهانی‌ها هستند. محمدی که در دیدار مقابل طلایی‌پوشان نیز بارها از این شیوه علیه حریف استفاده کرد، یک بار با پرتاب بیش از 50 متری و خطرناک خود تا محوطه شش قدم حریف، موقعیت خوبی برای تیمش شکل داد.

 

 

شیوه‌ای که در پایان بازی مورد انتقاد برخی از بازیکنان سپاهان خصوصا سجاد شهباززاده نیز قرار گرفت و برترین گلزن سپاهان که در این بازی موفق به ثبت گل پیروزی بخش تیمش شد، از آن به عنوان یک موضوع عجیب و غریب یاد کرد: "خیلی سعی می کنم با احترام حرف بزنم و در همین حد می گویم که عجیب و غریب بود. یعنی از هر جایی اوت می شد، پرتاب می کردند. 20 اوت دستی و ما هم نمی توانستیم به بازی شکل بدهیم؛ تا می آمدیم بازی را کنترل کنیم و در دست بگیریم، یک اوت دستی از زمین خودشان می انداختند و بازی را خراب می کردند."

 

با این حال این پرتاب‌های عجیب طی فصل جاری به موضوعی برای واکنش تیم‌های مختلفی که برابر پیکان به میدان می‌روند، تبدیل شده است. بازیکنی که با این پرتاب‌ها توانسته خط آفسایدهای حریفان را شکسته و حتی در فواصل بلند نیز آنها را مجبور به عقب نشینی و خراب کردن ساختار دفاعی کند. پرتاب‌هایی که بزرگترین قربانی آن را می‌توان علیرضا حقیقی، گلر باتجربه گل گهر سیرجان دانست که در تقابل با پیکان و نادر محمدی خاطره تلخ گل به خودی را نیز از این شیوه ثبت کرده است. مطمئنا تارتار در ادامه فصل نیز با سود بردن از همین تاکتیک که برابر بیشتر حریفان نیز جواب داده، برنامه ویژه خود را طراحی خواهد کرد و باید دید در نهایت کدام مربی قادر خواهد بود علیه این موضوع ضدتاکتیک خود را برنامه ریزی کند.

برچسب‌ها:

نظر شما