شناسهٔ خبر: 45137201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

رییس هیات ورزش های همگانی منطقه ازاد قشم:

برگزاری فستیوال ورزشی جزیره فعال یک حرکت اجتماعی در قشم است

رییس هیات ورزش های همگانی منطقه ازاد قشم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پرداختن به این ورزش ها را یک تکلیف برای همه مردم اعلام کرده است، گفت: با توجه به کم تحرکی و وجود فقر حرکتی در جامعه و افزایش بیماری های چاقی، دیابت، فشار خون و امثال اینها بخصوص درمیان بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، انجام این تکلیف می تواند بسیاری از این معضلات و ناهنجاری ها را از جامعه بزداید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز،  سمیه شهبازیان روز جمعه در حاشیه برگزاری دومین دوره فستیوال ورزشی جزیره فعال در پارک زیتون قشم افزود: برای تشویق آحاد جامعه قشم ازجمله فعالان بخش خصوصی، مدیران و کارکنان بخش های دولتی و عمومی و فعالان در تشکل های مردم نهاد، این فستیوال با همکاری دو هیات ورزش های همگانی و پرورش اندام و بدن سازی منطقه آزاد قشم طراحی و اجرایی شد.

وی کشش و نرمش عمومی، حرکات قدرتی، بدن سازی، وزنه برداری، کراس فیت و ورزش کودکان در قالب بازی و حرکات اصلاحی ورزشی را از جمله موارد درنظر گرفته شده برای این فستیوال خواند و یادآور شد: البته ما امیدواریم همه هیات های ورزشی به این حرکت اجتماعی بپیوندند و مسئولیت اجتماعی خودشان را در قبال سلامتی مردم ادا کنند.

همچنین محمد پرون رییس هیات پرورش اندام و بدن سازی منطقه آزاد قشم  نیز گفت: این هیات آماده آموزش این حرکات چه در پارک زیتون قشم با رعایت همه پروتکل ها و فاصله اجتماعی و چه در خانه ها با توجه به شرایط  قرنطینه به صورت آموزش در فضای مجازی است.

گفتنی است در حاشیه برگزاری فستیوال ورزشی جزیره فعال در پارک زیتون به  فرزین پرگر مربی و اعضای تیم فوتسال عماد قشم که در رقابت های فوتسال نوجوانان استان هرمزگان به مقام سوم دست یافته بودند، لوح تقدیراهداء شد.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

نظر شما