شناسهٔ خبر: 45136845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با توزیع ۱۹ هزار بسته غذایی؛

مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان در استان مرکزی آغاز شد

شقایق ابراهیمی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی گفت: چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در استان مرکزی با توزیع ۱۹ هزار بسته غذایی در سطح استان مرکزی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

مجتبی تهامی روز شنبه ۲۷ دی در حاشیه برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش مدلی و احسان در استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا  اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) موفق شده در سال جاری این رزمایش را در سه مرحله اجرا کند و در حال حاضر مرحله چهارم این رزمایش آغاز شده است.

وی افزود: مقرر شده در این مرحله یک میلیون بسته غذایی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان مرکزی در این مرحله ۱۹ هزار بسته معیشتی است که امرور با کمک گروه های جهادی و ائمه جمعه مساجد توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش بالغ بر ۱۵ هزار بسته و در مرحله دوم و سوم بالغ بر ۱۰۵ تن بسته پروتئینی در استان مرکزی توزیع شده است. توزیع این بسته ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

تهامی بیان کرد: در مجموع، چهار مرحله بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بسته‌ معیشتی، پروتئینی و بهداشتی و مشق احسان و لوازم التحریر توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۱۵۰ گروه جهادی در خصوص شناسایی آسیب دیدگان از کرونا به صورت محله محور در محلات حضور پیدا کرده و شناسایی را انجام می‌دهند.‌

انتهای پیام

نظر شما