شناسهٔ خبر: 45135384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۸۰ درصد مراجعه کنندگان به اماکن عمومی در همدان از ماسک استفاده می کنند

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: ۸۰ درصد مراجعه کنندگان به اماکن عمومی، اداری، خدماتی، صنایع و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در این استان از ماسک استفاده می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ لیدا رفعتی، در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: کمترین میزان استفاده از ماسک توسط خدمات گیرندگان مربوط به دفاتر پیشخوان و جایگاه های سوخت با ۷۲ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین میزان استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به شیوع کرونا در اماکنی همچون پلیس + ۱۰، پایانه مسافربری برون شهری، نانواییها، مطب و کارگاه ها و صنایع کوچک، کمتر از ۸۰ درصد است.  

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: میزان استفاده از ماسک توسط خدمات دهندگان پنج درصد بیشتر از مراجعه کنندگان است و بررسی ها نشان می دهد ۸۵ درصد خدمات دهندگان از ماسک استفاده می کنند.

رفعتی اضافه کرد: کمترین میزان استفاده از ماسک در سطح استان همدان به ترتیب مربوط به بخش کشاورزی و دامپروری با ۷۴ درصد، پایانه های مسافربری برون شهری با ۷۵ درصد و نانوایی ها با ۸۱ درصد است.

وی یادآور شد: میزان رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای عمومی و خدماتی استان همدان نیز  به ترتیب ۸۵ و  ۸۲ درصد است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: کمترین میزان رعایت فاصله گذاری فیزیکی مربوط به دفاتر پیشخوان با ۴۶ درصد، پایانه مسافربری با ۵۰ درصد، پلیس +۱۰ با ۶۸ درصد، آرامستان ۷۵ درصد و بانک ها ۷۹ درصد است.

46

برچسب‌ها:

نظر شما