شناسهٔ خبر: 45135325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

استان بوشهر از مواهب ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بهره‌مند شود

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم این است که استان بوشهر از مواهب ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بهره‌مند شود.

صاحب‌خبر -

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر، مسائل و مشکلات و نیازهای صنایع انرژی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس ظرفیت‌های مختلف حوزه انرژی در خارگ، بوشهر و میدان نفتی فروزان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات کشور استفاده می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تاکید کرد: علی‌رغم ظرفیت‌های اقتصادی ممتاز در استان بوشهر و نقش مهمی که این استان در حوزه انرژی و اقتصادی کشور دارد، شاهد محرومیت‌های فراوانی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده استان بوشهر از ظرفیت‌های موجود در استان خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که استان بوشهر از مواهب ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بهره‌مند شود.

جمیری با اشاره به ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر ادامه داد: دو راکتور جدید در بوشهر در حال اجرا است که امیدواریم با تأمین مالی آن شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم.

نظر شما