شناسهٔ خبر: 45131447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کوهسرخ بیشترین مبتلای مثبت جدید کرونایی را در خراسان رضوی دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان تازه تأسیس کوهسرخ گفت: این شهرستان نسبت به جمعیتش، رتبه اول استان را در تعداد افراد مبتلای مثبت جدید به خود اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر، دکتر محمدجواد یزدانی با اشاره به افزایش معنادار تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر که از شهرستان کوهسرخ هستند، افزود: در شرایطی که جمعیت کاشمر 6 برابر جمعیت کوهسرخ است، اما تعداد بیماران بستری‌شده کوهسرخی در بیمارستان این شهرستان از کاشمر بیشتر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر بابیان اینکه بر اساس آخرین آمار ارائه شد از سوی استان، کوهسرخ در بین شهرستان‌های خراسان رضوی ازنظر تعداد افراد مبتلای مثبت جدید نسبت به جمعیت، رتبه اول را دارد، از شهروندان منطقه ترشیز خواست با توجه به شرایط کرونایی از سفر به کوهسرخ در روزهای آتی پرهیز کنند.

دکتر یزدانی از افزایش تعداد بیماران بستری و مبتلایان مثبت کرونایی در کوهسرخ ابراز نگرانی کرد و به اهالی کوهسرخ توصیه کرد با توجه به وضعیت شهرستان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی، از برگزاری اجتماع و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 70042

نظر شما