شناسهٔ خبر: 45130971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

شوک به پاریس؛ سرمربی‌شان کرونا گرفت

مائورسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن که چندی پیش به عنوان جایگزین توماس توخل به پاریسن ژرمن آمد و به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد، اکنون به بیماری کرونا مبتلا شده است و باید مدتی را در قرنطینه سپری کند تا پس از آن مجددا از او تست گرفته شود و شرایطش مشخص شود.

صاحب‌خبر -

فوتبالی: مائورسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن که چندی پیش به عنوان جایگزین توماس توخل به پاریسن ژرمن آمد و به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد، اکنون به بیماری کرونا مبتلا شده است و باید مدتی را در قرنطینه سپری کند تا پس از آن مجددا از او تست گرفته شود و شرایطش مشخص شود.

ابتلای مائوریسیو پوچتینو به بیماری کرونا می‌تواند شوکی به پی اس جی باشد چرا که این سرمربی تازه داشت کارش را شروع می‌کرد و در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشت و با پیروزی مقابل مارسی موفق شده بود که سوپرجام فرانسه را به عنوان اولین جام خود در پاریسن ژرمن فتح کند و اکنون به کرونا مبتلا شده است و دیگر نمی‌تواند تیمش را تا مدتی همراهی کند و باید قرنطینه شود.

پوچتینو پس از پیروزی مقابل مارسی و فتح سوپرکاپ فرانسه به عنوان اولین جامش در پاری سن ژرمن گفته بود:" مهم‌تر از کسب جام، این افتخار و غرور است که برای هواداران‌مان اهمیت فراوانی دارد. بازیکنان ما کارهایی که از آن‌ها خواسته‌ام را ذره به ذره انجام می‌دهند. ۲ هفته است که اینجا هستم و کارهای زیادی انجام داده ایم.این تازه آغاز راه است. باور داریم که با زمان کافی و تلاش می‌توانیم ایده‌های‌مان را پیاده کنیم و به دلیل کیفیت‌مان، پیشرفت خوبی داشته باشیم."

نظر شما