شناسهٔ خبر: 45129951 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه دامغان:

واکسن ایرانی کرونا افتخارایرانیان می‌شود/ عواقب هراقدام احمقانه برعلیه ایران نابود کننده خواهد بود

امام جمعه دامغان سخنان قاطع رهبری درباره ممنوعیت ورود واکسن کرونا دولت‌های خائن را هوشمندانه عنوان کرد و گفت: واکسن ایرانی کرونا افتخارایرانیان می‌شود، سخنان رهبری آب به لانه مورچگان و خنثی کننده توطئه‌ها بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه باشکوه امروز این شهر که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و تبیین ابعاد وجودی آن حضرت، اظهار داشت: این بانوی الهی علی رغم زندگی کوتاه خود ویژگی‌های ممتاز و منحصر بفردی دارد، آنگونه که تاریخ در برابر این شخصیت نورانی تواضع کرده است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) زندگی پربار و پرمغزی داشتند که حاصل آن نشر فرهنگ و سیره‌ای حیات بخش و تربیت نسلی برای هدایت بشر است، خاطرنشان کرد: حضرت ریحانه الرسول (س) بهترین الگوی شوهرداری، فرزند پروری، ولایتمداری، روحیه جهادی و عبودیت برای ابناء بشر بویژه دختران و بانوان جامعه اسلامی است.

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب، فرمایشات قاطعانه ایشان را برآمده از عقلانیت انقلابی دانست و گفت: ایشان با هوشمندی در سخنان خود تکلیف برجام، مذاکره، بایدن و ... را مشخص کردند و مطالبه منطقی را رفع تحریم‌های ظالمانه برعلیه ملت ایران عنوان فرمودند، رهبر معظم انقلاب تصمیمات مجلس در راستای رفع تحریم‌ها را تایید و قدرت موشکی و دفاعی کشورمان را عاملی بازدارنده در برابر زیاده خواهان عالم برشمردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان سخنان قاطع رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت ورود واکسن کرونا آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را هوشمندانه و مدبرانه عنوان و تصریح کرد: ملت ما خیانت‌ها و خباثت‌های گذشته و امروز این دولت‌های بدعهد را فراموش نمی‌کنند؛ واکسن ایرانی ان شاالله سبب افتخار همه ایرانیان خواهد شد، بیانات رهبری در واقع آب به لانه مورچگان بود، کسانی که به دنبال وارد کردن این واکسن‌های ناکارآمد و غیر مطمئن به کشور و بر باد دادن ثروت و سلامت ملت ما بودند.

عواقب هرگونه اقدام احمقانه برعلیه ایران نابود کننده خواهد بود

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود عربده کشی‌های دولتمردان آمریکایی و تهدید حمله نظامی به کشورمان را بی اساس خواند و افزود: آمریکایی‌ها به دلایل مختلف توان حمله به ایران را ندارند؛ هزینه‌های گزاف لشگر کشی به منطقه، توانمندی‌های جبهه مقاومت، مخاطرات حمله به ایران برای غرب آسیا به عنوان دالان بزرگ تجاری اقتصادی جهان، توانمندی‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک ایران، بحران‌های سیاسی و اقتصادی داخلی آمریکا، از جمله این دلایل است؛ البته آن‌ها باید بدانند که چنین اقدام احمقانه‌ای مساوی با نابودی تمامی منافع آمریکا و متحدان مزدورش در منطقه خواهد بود.

خطیب نماز جمعه دامغان در ادامه با اشاره به بیش از ۹ ماه تلاش خستگی ناپذیر و کم نظیر طلاب و روحانیان جهادی این شهرستان پس از شیوع کرونا و تقدیر از خدمات و فداکاری‌های آنان در بیمارستان و مراکز درمانی، تهیه ماسک و لباس، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، تهیه آبمیوه برای بیماران و ... خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از همکاری شهردار و پرسنل شهرداری، فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز طلاب جهادی در غسالخانه فردوس رضا و حضور دائمی ناظران شرعی در غسالخانه از جمله انتظارات ما از مجموعه شهرداری است.

نظر شما