شناسهٔ خبر: 45125661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکلات کشور با روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌الهی رفع می‌شود

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه با روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب الهی مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور رفع می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود بارها به مؤلفه‌های دولت جوان و حزب الهی اشاره کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به جایگاه رفیع مردم ایران در نظام اسلامی کشور اظهار کرد: آزادی بیان، رعایت حق و حقوق شهروندی، عزت و اقتدار ازجمله دستاوردهای نظام است.

وی با اشاره به اینکه با روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب الهی مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور رفع می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود بارها به مؤلفه‌های دولت جوان و حزب الهی اشاره کرده‌اند.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه یک‌عده فکر می‌کنند که با روی کار آمدن جو بایدن تحریم‌ها برداشته و گشایش اقتصادی در بازار طلا و بورس رخ می‌رهد، گفت: مشابه این فضاسازی سال ۹۲ در جریان برجام رخ داد که در طول این هفت سال غربی‌ها و آمریکایی‌ها در ماجرای برجام به تعهدات خود عمل نکردند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه در خوش‌بینانه‌ترین حالت رفع تحریم‌ها نمی‌تواند به وضعیت اقتصادی و رفاهی مردم کمک کند، تصریح کرد: رفع تحریم‌ها دست ما نیست؛ اما طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری تمام تمرکز قوای سه‌گانه باید روی خنثی‌سازی تحریم‌ها معطوف شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه با روی کار آمدن بایدن ممکن است در برخی جاها کشور با گشایش مقطعی و زودگذر اقتصادی همراه باشد، تصریح  کرد: برخی‌ها ممکن است از این گشایش مقطعی و زودگذر اقتصادی سوء‌استفاده کرده و پای آمریکایی‌ها را به کشور باز کنند.

وی با بیان اینکه دنیا و بشریت مدیون ایثار و از خودگذشتگی حضرت فاطمه زهرا(س) است، تصریح کرد: خداوند امامت را قرار داد برای جلوگیری از تفرقه مسلمین و تبعیت از ولایت‌فقیه باعث رستگاری جامعه می‌شود.  

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه عزاداری‌های مقام معظم رهبری چه در ماه محرم و چه در ایام فاطمیه بدون جمعیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: به خاطر پیش‌گیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ دوست‌داران اهل بیت و ائمه‌اطهار در عزاداری‌های خود دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ۳۳۸۹

نظر شما