شناسهٔ خبر: 45125169 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کتائب حزب الله عراق:

تحریم مقامات حشد شعبی از سوی آمریکا نشانه ضعف و شکست واشنگتن است

کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای به تحریم مقامات حشد شعبی از سوی آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد که این اقدام به مثابه ضعف و شکست واشنگتن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه ای تحریم مقامات سازمان حشد شعبی از سوی آمریکا را محکوم و اعلام کرد این اقدام بیانگر آشفتگی واشنگتن در برابر مقاومت است.

در این بیانیه آمده است: مجاهدین سرسخت بر این باور هستند که تایید و پذیرش از سوی آمریکا ملاک انحراف است و عصبانیت و خصومت آمریکا نسبت به آنها باعث افتخار است.

کتائب حزب الله تاکید کرد: رژیم شیطان بزرگ که با زور و تروریسم بر ملت‌ها مسلط شده است، از مردان آزاده این ملت‌ها احساس ترس می‌کند تا جایی که تعادل خود را از دست داده و تصمیم‌هایی از سر سردرگمی می‌گیرد زیرا فرزندان محور مقاومت استکبار آمریکایی را به چالش کشیده‌اند و با توطئه‌های آمریکا علیه ملت‌های منطقه و جهان بدون هیچ واهمه، عقب نشینی و تسلیمی با همه قدرت و اراده روبه رو می‌شوند.

در این بیانیه آمده است: متوسل شدن آمریکای شرور به سلاح پوچ تحریم و قرار دادن کسانی در لیست تحریم که با استکبار و دست پرورده تروریست آن یعنی داعش مقابله کردند، اعتراف به شکست و ضعف در برابر مردانی است که پای عهد و پیمان خود با خدا بودند.

کتائب حزب الله گفت: حاج ابوفدک المحمداوی رئیس ستاد حشد شعبی پرچمی از پرچم‌های جهاد و مقاومت به دلیل اینکه ترس به دل ظالمان انداخت و خاری در چشمشان بود به لیست تحریم‌های آنها افزوده شد و آمریکا از این جرایم و حماقت‌های خود در حق ملت ما و فرماندهان جهاد و پیروزی علیه داعش پشیمان خواهد شد و امید آمریکا به رژیم‌های مزدورش هم سرابی بیش نخواهد بود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه، ابوفدک را که به عنوان جانشین شهید «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان حشد شعبی و فرمانده میدانی گروه حشد شعبی انتخاب شده بود، در فهرست تحریم قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا، هفته پیش نیز فالح الفیاض، رئیس این سازمان را در لیست تروریستی خود قرار داد که واکنش دولت و جریان‌های سیاسی عراق را در پی داشت.

نظر شما