شناسهٔ خبر: 45124333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پاشازاده: اشتباهات خط دفاع استقلال نباید تکرار و تبدیل به عادت شود/ از تیم صدر جدول نمی‌توان ایراد گرفت

پیشکسوت استقلال گفت: اگر سکان هدایت استقلال به یک خارجی یا حتی آقای مظلومی سپرده شده بود انتقادات به این صورت شکل نمی‌گرفت، همیشه برای جوان‌تر‌ها انتقادات بیشتر است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی ۲ - ۲ تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و چهارمین دربی پایتخت، اظهار داشت: صحبت در مورد این بازی بسیار سخت است. این دیدار دقایقی جذاب و دقایقی خسته‌کننده بود. شاهد موقعیت‌های گل زیادی بودیم. هر دو تیم در بازی پیش افتادند اما نتوانستند برتری را حفظ کنند. نکته خوب بازی این بود که ۴ گل داشت و تماشاگران تلویزیونی، بازی جذابی را دیدند.

وی در رابطه با اشتباهات خط دفاع استقلال عنوان کرد: در چند صحنه خط دفاع استقلال اشتباهات فردی فاحشی داشت که این هم جزئی از فوتبال است. در رئال مادرید بازیکنی مثل واران هم با تجربه فراوان، دچار اشتباه می‌شود، مهم این است که با اشتباهات چگونه برخورد شود و اگر انتقادی صورت می‌گیرد تخریب انجام نشود. این اشتباهات نباید تکرار و تبدیل به عادت شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد تعویض‌های محمود فکری در این دیدار تصریح کرد: تعویض بستگی به شرایط بازی و بازیکنان دارد. ما بازی را از قاب تلویزیون مشاهده می‌کنیم و مستقیما آگاهی از شرایط بازیکنان نداریم. به اعتقاد من تعویض‌ها، هم می‌توانست انجام شود و هم نشود. اگر دیاباته در این بازی گل می‌زد همه از تعویض او تعریف می‌کردند. احمد موسوی اخطار گرفته بود و تعویض درستی بود اما می‌توانستیم فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان را زودتر به میدان بفرستیم.

وی افزود: استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما نتیجه را می‌گیرد و شما در شرایط عادی به تیم صدر جدول نمی‌توانید ایرادی وارد کنید. دربی گاهی به شکلی رقم می‌خورد که شرایط از دست کادرفنی خارج می‌شود. هر دو تیم زمانی که جلو بودند نتوانستند با ضدحملات تیم مقابل را جریمه کنند و در پایان کار، گل تساوی را دریافت کردند و این قانون فوتبال است.

پاشازاده در واکنش به عدم حضور میلیچ در دربی و حواشی پس از آن و ترک ایران توسط او، گفت: میلیچ بازیکن باکیفیتی است و من موافقم حذف او نیستم اما وقتی مشکلات به این صورت رقم می‌خورد باید باشگاه و کادرفنی در این خصوص تصمیم بگیرند.

وی درباره عملکرد سرمربی استقلال گفت: در مورد عملکرد یک مربی، من همیشه به جدول نگاه می‌کنم. تا اینجای کار  فکری نتایج قابل دفاعی گرفته اما انتقادات همیشه وجود دارد، خصوصا اینکه یک مربی جوان روی کار آمده باشد. شاید اگر سکان هدایت استقلال به یک خارجی یا حتی مظلومی سپرده شده بود انتقادات به این صورت شکل نمی‌گرفت. همیشه برای جوان‌تر‌ها انتقادات بیشتر است اما بستگی به خود فکری دارد که چگونه از این انتقادات استفاده کند. وقتی انتقادات بیشتر شود بار منفی آن نیز بیشتر شده و هر کسی را اذیت می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما