شناسهٔ خبر: 45123059 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

ماجرای شلیک های پی در پی در قزوین چه بود ؟ / اشرار معروف رشت بازداشت شدند

حوادث رکنا: باند اشرار در استان قزوین توسط پلیس متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قگفت: شب گذشته مأموران گشت انتظامی پلیس آزادراه قزوین- کرج در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز راکبان خودرو پس از شلیک به سمت مأموران پلیس، با رها کردن خودرو به سمت باغات اطراف متواری شدند.

وی افزود: مأموران پلیس استان بلافاصله با اجرای طرح مهار و اقدامات اطلاعاتی، ۳ متهم فراری را در مخفیگاهشان شناسایی و در یک اقدام و عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در حین دستگیری به دلیل تعرض و تعدی به مأموران پلیس، مجروح شد.

انهدام باند اشرار در قزوین

وی افزود: همچنین در بازرسی از محل اختفای متهمان، ۳ قبضه شمشیر و یک قبضه چاقو کشف شد.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس و انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم مشخص شد، متهمان از اراذل و اوباش سطح دار استان گیلان و تحت تعقیب پلیس بودند که در جریان خفت گیری از راننده یک خودرو و ایجاد درگیری مسلحانه در شهرستان رودبار به سمت استان البرز متواری شده اند.

وی افزود: متهمان قصد بازگشت مجدد به استان گیلان و ایجاد درگیری داشتند که با هوشیاری مأموران جان برکف پلیس استان قزوین، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که از خط قرمز پلیس عدول کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق شهروندان به شدت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

سردار ابراهیمی گفت: اراذل و اوباش استان قزوین و همه اراذل و اوباش سطح دار کشور بدانند که هیچ جای امنی نخواهند داشت و برخورد پلیس با آنان مقتدرانه خواهد بود و این موضوع یکی از اولویت‌های مأموریتی ناجا در تأمین امنیت جامعه است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما