شناسهٔ خبر: 45122822 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کتائب حزب الله عراق:

تحریم رئیس ستاد نیروهای الحشد الشعبی اذعان به شکست آمریکا است

بغداد – ایرنا-   «کتائب حزب الله» عراق اقدام دولت آمریکا در تحریم «ابوفدک المحمداوی» رئیس ستاد کل نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق را اذعان به شکست و ضعف کاخ سفید دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عراقی، کتائب حزب الله عراق در بیانیه خود با اشاره به سابقه طولانی مبارزاتی «ابوفدک المحمداوی» رئیس ستاد کل نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق علیه اشغالگران آورده است که وی رعب و ترس را در دل ظالمان کاشت.

این بیانیه تاکید کرد: آمریکا از جنایت ها و حماقت هایش علیه ملت های ما و فرماندهان جهاد و پیروزی پیشمان خواهد شد.

کتائب حزب الله عراق تصریح کرد: متوسل شدن آمریکای شرور به سلاح پوچ تحریم ها و گنجاندن نام کسانی که با سلطه گری آمریکا و دست پرورده اش گروه تروریستی داعش مقابله کردند، در فهرست تحریم های خود،  اذعان به شکست و اعتراف به ضعف است ... شیطان بزرگ آمریکا، دشمن بشریت است.

وزارت خزانه داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد که نام ابوفدک المحمداوی را به فهرست تروریسم  افزوده است.

این وزارتخانه جمعه شب گذشته نیز «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را در فهرست تحریم خود قرار داد که این تصمیم دولت آمریکا با موجی از محکومیت‌ها و مخالفت‌ها در سطح مسئولان، احزاب، تشکل‌ها و مردم عراق روبرو شده است.

سازمان الحشد الشعبی عراق بر پایه فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی دینی این کشور برای پاسداری از خاک عراق در برابر یورش تروریسم داعشی – تکفیری پایه‌گذاری شد.

سازمان الحشد الشعبی عراق در سالهای گذشته نقشه‌های آمریکا را با بیرون راندن گروه تروریستی داعش از بین برد و کاخ سفید را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت و تداوم روحیه جهادی، مبارزاتی و مقابله با اشغالگری آن در سالهای پس از شکست داعش نیز نگذاشته است تا اشغالگران آمریکایی و همدستان منطقه‌ای آنها به اهداف مورد نظر خود در عراق دست یابند و به عقیده تحلیلگران عراقی، همین ناتوانی و ضعف دولت آمریکا در رسیدن به اهدافش و خنثی شدن نقشه‌هایش در عراق و حضور پررنگ الحشدالشعبی در عرصه‌های مختلف در این کشور در سایه تاکید در مناسبت‌های مختلف بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی از عراق باعث شده تا دولت آمریکا به خیال خود در پایان عمرش با تحریم کردن رئیس سازمان الحشد الشعبی و رئیس ستاد کل آن بخواهد به نوعی از این سازمان انتقام بگیرد و این درحالی است که تاکنون سیاست شکست خورده تحریمی آمریکا راه به جایی نبرده و هر روز ضعف و ناتوانی این کشور را در سطح جهان و بویژه منطقه بیش از پیش نمایان کرده است.

نظر شما