شناسهٔ خبر: 45122756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

علنی شدن اختلاف باشگاه المپیک و زاهدی/ جدایی شهاب باید حرفه‌ای باشد

تهران- ایرنا- رییس باشگاه المپیک دونتسک به اتفاقات اخیر پیرامون جدایی شهاب زاهدی و پیوستنش به تیم زوریا واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهاب زاهدی در آستانه انتقال به تیم زوریا قرار دارد. باشگاهی اوکراینی که اللهیار صیادمنش نیز در آن عضویت دارد و شدیدا به دنبال جذب آقای گل ایرانی لیگ برتر اوکراین است و حتی توافقاتی هم بین طرفین صورت گرفته است.

با این وجود این اتفاقات رخ داده و عدم حضور شهاب در اردوی ترکیه المپیک به مذاق رییس باشگاه المپیک خوش نیامده است. ولادیسلاو گلزین در همین رابطه اظهار داشت: هم شهاب و هم مدیربرنامه او مدعی هستند که باشگاه زوریا می‌خواهد این بازیکن را با یک بازیکن از تیم زوریا معاوضه کند اما تا به الان هیچ پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه نشده است.

وی در ادامه افزود: اگر بازیکنی قصد جدایی دارد و نمی‌خواهد در المپیک باشد ما مشکلی با جدایی‌اش نداریم اما معتقدیم جدایی شهاب باید حرفه‌ای و اخلاقی رخ بدهد. امیدواریم شرایط کنونی ادامه پیدا نکند چرا که مشکلی برای تفاهم با باشگاه زوریا نداریم. اگر پیشنهاد مناسبی برای زاهدی به دست ما برسد با جدایی‌اش موافقت خواهیم کرد.

گفتنی است شهاب زاهدی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اوکراین با هشت گل زده آقای گل است و نمایش درخشانی در ترکیب المپیک دونتسک داشته باشد. او در پنجره زمستانی چند پیشنهاد از کشورهای مختلف دریافت کرده اما تیم زوریا علاقه بسیار بیشتری نسبت به سایرین برای جذب بازیکن سابق پرسپولیس از خود نشان داده است.

نظر شما