شناسهٔ خبر: 45121799 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فال روزانه شخصی / 26 دی + فیلم

رکنا : فال روزانه امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از رکنا همراه باشید تا از فال روزانه ماه تولدتان باخبر شوید.

صاحب‌خبر -

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد اتفاق هایی که امروز می افتند در عمل آنقدر که در نگاه اول به نظرتان مهم می رسند اهمیت نخواهند داشت. در حال حاضر فشار چندانی برای ایجاد تغییرات عمده در زندگیتان به شما وارد نمی شود، ولی برای پیش بردن کارهایتان باید با احتیاط از روی برخی چاه و چاله هایی که سر راهتان قرار دارند بپرید. هر چقدر از ابتدای روز بگذرد کارها بهتر پیش خواهند رفت. شما حتی برای کمی استراحت و بازیگوشی هم وقت خواهید داشت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد در حال حاضر عملی کردن ایده های فوق العاده ای که در سر دارید برایتان خیلی راحت نخواهد بود. نه بخاطر این که دیگران چشم دیدن پیشرفت شما را ندارند، بلکه تردید و دودلی خود شما متنع پیشرفتتان خواهد شد. بهتر است این تصمیم امروزتان را کمی عقب بیندازید تا نگرش خود را درست کنید و تغییراتی که لازم است را در آن به وجود بیاورید. چند روز صبر کرده و پس از آن دست به کار شوید. این کار به تعویق انداختن وظایف و مسئولیت هایتان نیست، بلکه یک استراتژی منطقی است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز توجه شما به جزئیات قابل ستایش است، ولی اگر زیادی به جستجوی اطلاعات و حقایق نه چندان با اهمیت بپردازید انرژی خود را از دست داده و از مسیر اصلی رسیدن به اهدافتان منحرف خواهید شد. شاید فکر کنید به اطلاعاتی نیاز دارید که به شما قدرت کافی برای از میان برداشتن هر مانعی را خواهند داد. ولی اگر خودتان را بیش از حد درگیر پیکسل های کوچک کنید تصویر بزرگ اصلی را نخواهید دید. چند قدم به عقب بروید و دیدگاه خود را عوض کنید تا تصویر تازه ای از آینده بسازید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز دوست دارید روی خبرهای خوش تمرکز کنید و کاری به احساسات نامطمئن نداشته باشید. حتی اگر ذهن تان مدام به ترس های ناگفته ی درون تان برگشت، باز هم باید روی عوامل مثبت تمرکز کنید. حق دارید که نگران باشید، اما اگر فکر کنید به تنهایی می توانید از پس همه ی مشکلات بربیایید فقط همه چیز بدتر خواهد شد. برای این که به تحولات پایدار دست پیدا کنید باید راه تعامل با دیگران را باز بگذارید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد اکنون احساس می کنید هر چیزی که بیافرینید حتی اگر کاربردی نباشد حتماً از نظر زیبایی شناختی کامل است. اما به شما توصیه می شود که کارهای خود را با توجه به نظرات دیگران ارزش یابی کنید. حتی اگر با نقدهای تند و تیز مواجه شدید اشکالی ندارد، زیرا از همین نقدها می توانید درس های مهمی بگیرید. برای این که بفهمید چه چیزهایی ممکن است باید آن ها را انجام دهید و ببینید چه می شود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز تصمیم دارید که در موقعیت های پیچیده سریع وارد عمل شوید، حتی اگر برنامه ی از پیش تعیین شده ای نداشته باشید. البته از آن آدم هایی نیستید که بی فکر عمل می کنند، اما امروز طوری شده که ممکن است بدون در نظر گرفتن پیامد یک چیز نسبت به آن واکنش سریع نشان دهید. گاهی بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا انتخاب های تان را اولویت بندی کنید. تصمیم گیری های مهم را به زمانی اختصاص دهید که بتوانید به عواقب کارتان هم فکر کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید امروز نباید سرعت عمل به خرج دهید، زیرا ممکن است فرصت هایی را که هنوز تجربه نکرده اید از دست بدهید. البته نتیجه گیری های کلی شما درباره ی هدف تان کاملاً درست است، اما مشکل این جاست که هنوز بهترین راهکار را برای دستیابی به آن پیدا نکرده اید. پس به شما توصیه می شود که مجدداً همه ی انتخاب های تان را بررسی کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که به نظر می رسد که اتفاقات امروز چندان با برنامه ریزی های شما هماهنگ نیستند. این تفاوت ها زمانی مشکل ساز می شود که سعی کنید قدرت تان را بر امور جاری اعمال کنید. اگر تصمیم دارید که به همه ی دنیا خودی نشان دهید، باید بدانید که وارد یک بازی بیهوده شده اید. گاهی وقت ها نمی شود همه چیز را تحت فرمان درآورد، پس به خاطر چیزهایی که اجتناب ناپذیرند مبارزه نکنید. کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا امروز را به سلامت از سر بگذرانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد اکنون باید راهی پیدا کنید تا به نحو احسنت کارآمدی خود را نشان دهید. همیشه قوه ی خیال تان در حال رویاپردازی است، اما اکنون به شما توصیه می شود که آن چه را در ذهن دارید با دیگران در میان نگذارید. خیالات تان را با دقت و علاقه ی بیشتری بررسی کنید، زیرا گنج هایی در آن ها نهفته است که فقط خودتان می توانید پیدای شان کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است امروز می توانید یک مشکل قدیمی را حل کنید، اما به شرط این که با یک رویکرد جدید به سراغ آن بروید. بد نیست به کسانی که دوست شان دارید توجه کنید، اما حالا که از خواسته های غیر منطقی آن ها در امان هستید، میل دارید که بیشتر وقت تان را صرف کار و حرفه ی خود کنید. پس به آن ها بگویید که شما نیز احتیاج دارید اوقاتی را به خودتان اختصاص دهید. وقتی با انرژی دوباره پیش آن ها برگشتید، حتماً به خاطر انتخاب تان تحسین خواهید شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد دوست دارید که صمیمیت های تان را بیشتر کنید، اما به نظر می رسد که این خواسته ی شما اکنون چندان عملی نباشد، زیرا خواسته های احساسی تان را نمی توانید به راحتی در قالب کلمات بیان کنید. اما نگران نباشید، تا آخر این ماه فرصت دارید که جمله های مناسب برای انتقال پیام تان بسازید. سعی نکنید این فرآیند را سرعت ببخشید، زیرا اگر شتاب کنید شاید مجبور شوید که همه چیز را از نو شروع کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که اکنون دیگر نمی توانید کارهای تکراری گذشته را با همان رویه ی همیشگی انجام دهید، پس باید یک تغییری و تحولی ایجاد کنید. در واقع از انجام کارهای تکراری و قرار گرفتن در موقعیت های یکنواخت خسته شده اید. درست نیست برای این که احساس امنیت کنید به این تکرارها بچسبید. اکنون زمان آن است یک تحول مثبت در زندگی تان ایجاد کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما