شناسهٔ خبر: 45121275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف بیش از ۱۱ تن مواد مخدر به همت پلیس سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱ تن و ۳۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماه امسال به همت پلیس این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از کشف ۱۱ تن و ۳۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماه سال جاری به همت مأموران پلیس استان سمنان خبر داد.

وی ضمن تأکید بر برخورد سخت پلیس برای مقابله با مواد مخدر، اضافه کرد: همچنین ۲۴ نفر از دانه‌درشت‌های قاچاق مواد مخدر و سر شبکه‌های منطقه‌ای، کشوری و رابطان آن در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه کامیون در محور شاهرود- میامی خبر داد و افزود: یک محموله قاچاق لوازم صوتی و تصویری، خانگی و ماینر به ارزشی بالغ‌بر سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از این خودرو کشف شده است.

حسنی تأکید کرد: برخورد با هرگونه قاچاق در کشور در اولویت اقدامات نیروی انتظامی قرار دارد و در این راه تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

دستگیری سارق سیم و کابل در سمنان

حسنی با بیان اینکه با تلاش پلیس یک سارق معتاد در سمنان دستگیر شده است، ادامه داد: این فرد در بازجویی‌های خود به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل ترانس‌های برق نصب‌شده در مناطق شهری شهرستان سمنان اعتراف کرد. 

وی همچنین از دستگیری یک معتاد سابقه‌دار در شهرستان دامغان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی بازجویی‌ها در همین راستا، ۴۲ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو کشف شده است. 

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما