شناسهٔ خبر: 45121274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

چرا یحیی قید اولتیماتوم به وزیر را زد؟

سؤال مهم اینجاست که فایل‌های صوتی مهدی رسول‌پناه توسط چه کسانی ضبط شده و با چه اهدافی هر چند ماه یک بار یکی از آن‌ها رسانه‌ای می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: سؤال مهم اینجاست که فایل‌های صوتی مهدی رسول‌پناه توسط چه کسانی ضبط شده و با چه اهدافی هر چند ماه یک بار یکی از آن‌ها رسانه‌ای می‌شود.

سرمربی پرسپولیس که بلافاصله بعد از دربی تهران به وزیر ورزش اولتیماتوم ۴۸ ساعته داده بود، با یک عقب‌نشینی آشکار از مواضع خود کوتاه آمد و بعد از قهر ۲۴ ساعته به تمرینات پرسپولیس برگشت. در همین حین یکی دیگر از فایل‌های صوتی مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به بیرون آمد تاهمه از خود بپرسند چه برنامه‌ای پشت انتشار این فایل‌های صوتی است؟

در فایل صوتی جدید حتی مواردی نظیر زیرپیراهنی مهدی ترابی رسانه‌ای شده بود که به هر حال شائبه برانگیز بود. در عین حال خبر رسید که یکی دو خبرنگاری که این فایل‌های صوتی را رسانه‌ای کرده‌اند به فدراسیون فوتبال احضار شده‌اند. در حالی که قاعدتاً حراست وزارت ورزش باید آنها را احضار می‌کرد. سؤال مهم اینجاست که این فایل‌های صوتی توسط چه کسانی ضبط شده و با چه اهدافی هر چند ماه یک بار یکی از آن‌ها رسانه‌ای می‌شود؟ آیا این ماجرا به اولتیماتوم گل‌محمدی به وزیر ورزش ارتباط دارد؟

جواب هر چه باشد یحیی گل‌محمدی بعد از 4 مساوی پیاپی، در ادامه راه کار سختی دارد. تیم او در 6 بازی از 8 مسابقه لیگ بیستم به تساوی رسیده و تا حدی از صدر جدول فاصله گرفته است. شاید او نیاز داشته باشد با  دو،سه برد پیاپی همه اتفاقات یک ماه اخیر را فراموش کند از باخت به اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا فایلهای صوتی و اولتیماتوم به وزیر ورزش.

نظر شما